datum postvak uit

• Onderwerp starter Onderwerp starter jvo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jvo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 apr 2003
Als ik in Outlook 2003 een email verzend, komt deze soms in het Postvak Uit met als datum Geen. Sowieso kan ik berichten in het Postvak Uit niet meer bewerken want dan krijgen ze ook deze datum. Deze berichten worden niet verzonden en kunnen ook niet opnieuw worden verzonden. De andere berichten met als datum Vandaag worden gewoon verzonden. Kan iemand mij helpen?

Ik heb ook wel eens problemen met berichten die in postvak uit blijven staan. Ik los het als volgt op:
ik open het bericht in postvak uit, maar voor ik weer op verzenden druk zorg ik eerst dat ik niet meer in de map postvak uit sta, maar in een andere map. Dan ga ik weer naar het te verzenden bericht en klik op verzenden. Vervolgens wordt het bericht wel verzonden....

Erg omslachtig, maar geen tijd gehad om oplossing te zoeken, dus dan maar even zo.

Je kan eventueel ook het bericht eerst verplaatsen naar concepten en dan openen en op verzenden klikken, helpt ook!

Ben benieuwd of het je (even) helpt!

Bedankt voor de tip, als bypass werkt 't in elk geval totdat we wellicht erachter komen wat werkelijk de oplossing is. Als ik het hoor, laat ik het je weten en v.v.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan