• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

datum van vandaag achter kolom a bij het openen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal het er nog een keer opzetten, misschien is er wat mis gegaan.

Bijlagen

Ik zal het er nog een keer opzetten, misschien is er wat mis gegaan.

Sorry maar werkt bij mij nog steeds niet :confused:

Als ik je nieuw geplaast bestand open doe staat het direct op tab sep maar niet met datum 19/1 naast kolom a.
Als ik naar tab blad okt ga en dan terug gebeurt er nog steeds niks :confused:

Ik weet niet wat ik fout doe ze:o

In Excel 2007 werkt de code bij mij ook niet, da’s 1.

Als je 'On Error Resume Next' even als tekst markeert, krijg je dan een foutmelding?

Harry, dit is inderdaad een hele bijzondere.... Ik gok dat je de code met de recorder hebt opgenomen en daarna 'gekuist'? Ik deed namelijk hetzelfde en kwam tot de conclusie dat de door de recorder opgenomen code zich niet meer laat afspelen... Da's vreemd, nietwaar?

Groet, Leo

Nee, heb de code geschreven uit een oud voorbeeldje, en verder wat aangepast.
En het rare is dat nu de code bij mij sinds vijf minuten ook niet meer werkt. :(
Eerst werkt het perfect, en ik mag aannemen bij jouw ook Leo?

Maak al je werkbladen op zoals blad September en plaats onderstaande in ThisWorkbook
Code:
Private Sub Workbook_SheetActivate(ByVal Sh As Object)
 On Error Resume Next
     ActiveWindow.ScrollColumn = Range("4:4").Find(Format(Date, "d/m"), , xlValues, xlWhole).Column
End Sub
Heb'm voor alle zekerheid ook eens getest in XL2007 en No Problemo:cool:

Laatst bewerkt:
Maak al je werkbladen op zoals blad September en plaats onderstaande in ThisWorkbook
Code:
Private Sub Workbook_SheetActivate(ByVal Sh As Object)
 On Error Resume Next
     ActiveWindow.ScrollColumn = Range("4:4").Find(Format(Date, "d/m"), , xlValues, xlWhole).Column
End Sub
Heb'm voor alle zekerheid ook eens getest in XL2007 en No Problemo:cool:

Dit is hem, nu werkt het wel:d:thumb:

Bedankt aan iedereen die hier aan geholpen heeft :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan