datum vandaag + 28 dagen :-s

Status
Niet open voor verdere reacties.

Killerclown

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2007
Wie kan mij helpen?

Ik heb een form gemaakt in Word waarbij ik in een textvak iets kan invullen en dan op een knop kan drukken en dan zou er in Word de tekst moeten verschijnen en bij die tekst zou een datum moeten komen. Alles lukt mij om te maken enkel met de datum sukkel ik.

Het is de bedoeling dat ik de datum van vandaag neem en dat daarbij bijvoorbeeld 28 dagen worden bijgeteld en dat dan die nieuwe datum (dd/mm/yyyy) in Word verschijnt na het indrukken van de button in het formulier.
Wie kan mij helpen om zoiets te maken want ik zit totaal vast. Het lukt mij niet om bij de datum van vandaag 28 dagen bij te tellen en dan nog een juiste datum te laten verschijnen.

Heeeeeeeeeeeelp...

Alvast dank.

Beste Killerclown,

Door de volgende waarde aan een variabele toe te kennen, zou het volgens mij moeten lukken
Code:
Format(Now() + 28, "dd-mm-yyyy")

Mocht dit niet het geval zijn, dan is het misschien handig als je een voorbeeld bestandje geeft, beter uitkomt wat de bedoeling is.

Beste Killerclown,

Door de volgende waarde aan een variabele toe te kennen, zou het volgens mij moeten lukken
Code:
Format(Now() + 28, "dd-mm-yyyy")

Mocht dit niet het geval zijn, dan is het misschien handig als je een voorbeeld bestandje geeft, beter uitkomt wat de bedoeling is.

Alvast heel veel dank. Dit heeft mij geholpen.
Zo simpel. Ik zocht het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te ver.

Merci merci merci!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan