• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

datum verlopen - aanduiding (opvolgen contracten)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bjorn78

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2007
Ik zou graag een pagina opmaken met volgende velden.
Naam - Datum (evenement) - contract-nummer - Uit(=verstuurd) - In (terug)

Op een of andere manier zou ik graag het volgende willen bereiken.
Bvb ik zet bij het veldje "Uit" de datum van vandaag, nl.04-09-2008
(de datum dat wij een contract versturen) nu zou ik graag een aanduiding hebben wanneer het contract binnen 2 weken nog niet terug is, vb dat het veld "In" oranje kleurt.
Als het 2 weken voor "Datum"(evenement) nog steeds niet aangekomen is dat hetzelfde veldje ipv oranje nu rood kleurt.

Via deze post ben ik al eens op zoek gegaan, maar echter zonder resultaat:
http://www.helpmij.nl/forum/archive/index.php/t-281095.html

Totaal geen idee hoe ik dit moet aanpakken, en volgens mij kan dit wel in excel?
Iemand enige tips?

Zoiets?
Kijk bij Opmaak - Voorwaardelijke Opmaak.
.
.

Bijlagen

thanx voor snelle reactie, ja is voor 95% hetgeen ik naar op zoek was, enkel zou wanneer ik in "In" bvb datum 14aug invul (zie kleur-bestand) dat het dan terug gewoon wit kleurt.
Bij "in" is het dus de bedoeling dat er geen datum staat zodra we contract ontvangen hebben, als dit dus binnen 14 dagen is zal het nooit een kleur gehad hebben, indien het langer dan 14 dagen in beslagt neemt, rood...

Het is de bedoeling dat degene die nog niet binnenzijn opvallen door op te kleuren...

Laatst bewerkt:
Je hebt helemaal gelijk, was ik vergeten. Voîlà:
.
.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan