• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

datum wordt automatisch als getal genoteerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob van Oers

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2004
Sinds vorige week heb ik een probleem met datum-notatie.
Nadat ik onbewust een of andere toetsencombinatie gebruikt heb (waarschijnlijk door de snelheid of twee toetsen tegelijk ingedrukt), staan sommige velden in mijn werkblad vast. Ook waren de velden opeens een stuk breder geworden en lijkt het wel of alle velden een datumnotatie hebben gekregen. De velden met een datum erin staan nu ineens links uitgelijnd en de datum staat als een getal weergegeven. Wat ik ook probeer, ik krijg ze niet meer als datum te zien en ik kan ze ook niet meer centreren. De cel-opmaak staat wel als datum-notatie, maar als ik bijvoorbeeld 12-07-04 ingeef, krijg ik automatisch de omrekening naar 38180 te zien.
Ik heb geen idee welke toetsen ik heb gebruikt, het is in ieder geval knap lastig. Wie kan mij helpen?

Hoi Rob,

Niet alleen de datums... vermoedelijk zie je ook je formules?

Extra => Opties => Tabblad 'Weergave', en vinkje weghalen bij 'Formules'

Succes

Luc

Hoi Luc,

hehe, hier had ik nog niet naar gekeken (en geprobeerd). Maar het is waar, ik zag ook de formules.

Probleem opgelost !!

:thumb:

Bedankt !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan