• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Datum zetten, afdrukken, en doortellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0219

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2017
Berichten
107
Hallo allemaal,

Ik heb al het een en het ander zitten zoeken op het forum en op internet maar helaas nog niet een passend antwoord kunnen vinden voor mijn probleem, misschien kunnen jullie mij hiermee helpen.
Het volgende: Wij werken in ons bedrijf met werkbriefjes, hierop staan de handelingen op wat onze werknemers eventueel zouden kunnen verrichten per dag en dus ook met datum en persoon per dag. ( zie bijlage als voorbeeld ) In cell B1 staat de naam van de werknemer, in cell B2 datum van de werkdag van de week, cell B3 de eventuele werkbus die onze werknemers meenemen. Momenteel verander ik steeds handmatig de datum en de naam van desbetreffende werknemer en dan print ik het werkbriefje uit, en zo ga ik door met de rest van de weken en werknemers.
Dit zou ik d.m.v. een vba, een macro of een userform voor willen creëren zodat dit automatisch gebeurt. Als ik iets zou kunnen creëren waarbij ik de naam van de werknemer zou kunnen invoeren, in een cell of combobox bijvoorbeeld, begindatum aangeven en einddatum, zodat deze automatisch gecreëerd en uitgeprint wordt. B.V. combobox1 een dropdownlist met alle namen van werknemers ( dit lukt me wel ) en dan van 20-2-2017 t/m 24-2-2017. Dus het uiteindelijke doel, dat ik 5 geprinte werkbrieven krijg, met werknemer naam Jan Jansen, en 5 verschillende datums.

Alvast bedankt voor alle hulp !!!
 

Bijlagen

  • Werkbriefje.xlsx
    34,2 KB · Weergaven: 33
Is zoiets de bedoeling?
 

Bijlagen

  • Werkbriefje.xlsb
    47,2 KB · Weergaven: 75
Precies waar ik naar op zoek was!!! Dankjewel !! :thumb::thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan