• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Datuminvoer

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnose09

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2006
Hallo,

Een beetje knullig maar ik ben bezig met een sjabloon te maken (Excel 97) en hierin heb ik een keuzelijst gemaakt. Hier kan men de datum kiezen. Dit gaat niet goed aangezien deze steeds weer terug springt naar haar begin stand!

Dit (keuzelijst) lijkt mij niet de beste oplossing maar het invoegen van een kalender is niet gelukt vanwege een foutmelding tijdens het invoegen van de kalender (kalenderbesturingselement 8.0). "Kan het object niet invoegen".

Misschien heeft iemand een alternatief of de oplossing?

Onze IT-afdeling is niet zo snel (zacht uitgedrukt!) als dit forum en ik ben altijd nieuwsgierig naar alternatieven.

Bij voorbaat dank!! :thumb:

M.vr.gr.,
Arnold

Hallo arnose09,

Ik weet niet of je dit zoekt maar in de bijlage zit een Add-In (heb ik ook ooit eens van iemand gekregen). Na installatie van deze Add-In verschijnt er een kalender als men met de rechter muisknop klikt en kiest voor 'Insert Date'. Dubbelklik op een datum en deze verschijnt in de geselekteerde cel.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Heren,

Hartelijk dank voor jullie bijdrage.

Ferenc> DIT forum inderdaad doorzocht maar blijkbaar niet goed genoeg! :rolleyes:

Hier moet ik het mee gaan redden! Fantastisch!! :thumb:

Groet,
Arnold

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan