Ik ben bezig met een stageopdracht waarin ik de doorlooptijd moet meten. Ik heb uit het bedrijfssysteem alleen de gegevens wanneer het besteld wordt, wanneer het gemaakt wordt, wanneer op de expeditie. Helaas beschikt het bedrijfssysteem niet over een functie om de doorlooptijd uit te rekenen. En de gegevens staan niet op volgorde want het product kan ook uit de voorraad komen.
Wat nog een bij komend probleem is dat ik geen unieke sleutel kan creeren zodat ik niet verticaal zoeken kan gebruiken want er wordt geen ordernummer gebruikt maar alleen het klantnummer en productnummer wordt ingevoerd.
Ik kan wel product voor product afgaan maar dan ben ik nog weken bezig. Ik hoop dat iemand een tip heeft of misschien een formule. Alvast bedankt.
Wat nog een bij komend probleem is dat ik geen unieke sleutel kan creeren zodat ik niet verticaal zoeken kan gebruiken want er wordt geen ordernummer gebruikt maar alleen het klantnummer en productnummer wordt ingevoerd.
Ik kan wel product voor product afgaan maar dan ben ik nog weken bezig. Ik hoop dat iemand een tip heeft of misschien een formule. Alvast bedankt.