• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Datums met voorwaarden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DWieldraaijer

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2017
Hallo,

Graag zou ik willen dat in mijn voorbeeldbestand er in kolom C een formule komt te staan wat erop neerkomt dat wanneer het blokje in kolom A staat aangevinkt de datum van vandaag + 2 dagen komt te staan en wanneer hij uitgevinkt is de datum van vandaag + 7 dagen komt te staan.

En hoe krijg ik het voor elkaar dat wanneer ik het vinkje aanzet op sale die rij naar een bepaald subtab gaat op mijn sheet en wanneer ik bijvoorbeeld het vinkje gereed ook heb aangevinkt hij in de voltooide subtab komt te staan? Zodat je afspraken en sales en aftersales goed kunt scheiden en per dag weet wat je voor die dag moet doen qua bellen van klanten en afgaan van afspraken e.d.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Dennis Wieldraaijer

Bijlagen

Mijn oprechte excuses voor de late reactie, maar met het eerste deel ben ik enorm geholpen op jouw manier!
Onwijs bedankt alsnog. Voor het tweede deel open ik wel even een nieuwe thread.

Met vriendelijke groet,

Dennis Wieldraaijer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan