Davilex Account 2000 Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deruiter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 dec 2007
Ref. correspondentie over dit onderwerp:
Gebruik reeds vele jaren bovengenoemd programma voor het als bewindvoerder jaarlijks rappoprteren over de financiën van een niet zelfstandig kunnend functioneren persoon.
Heb nieuwe computer eveneens met Windows XP maar kan mijn installatie CD niet meer vinden en dacht dat overzetten vanaf mijn oude computer (ook XP) mogelijk was.Niet dus ?
Heb bij Davilex nagevraagd om programma opnieuw te kopen maar is niet meer beschikbaar.
Heb alle gegevens op back up evenals trouwens van mijn bij dat programma horend adressen bestand. Kan met computer omgaan maar beslist geen expert (79 jaar).
Heeft iemand dit programma nog te koop ? Het nieuwe is mij veel te uitgebreid en dus te moeilijk bovendien te duur Graag advies.
M.vr.gr..
Deruiter

Laatst bewerkt:
Ik heb davilex businessbox 2000. Daarin zit account, adressen, facturering. Alles in een. De oorspronkelijke cd kan ik kopiëren en overzenden. Deze installeren en dan daarna een update voor het adressenbestand installeren. Die heb ik ook. Dan de backup via het opnieuw geinstalleerde programma terugzetten. Volgens mij moet het zo allemaal wel lukken. Ik hoor het nog wel.

Laatst bewerkt:
Hallo Peer,
Hartelijk dank voor de snelle reaktie. Dit lijkt me inderdaad DE oplossing.
Ben min of meer leek; hoe gaat dat nu verder ? Natuurlijk wil ik de kosten betalen.
Adres, e-mail en/of telefoonnummer opgeven ?
Met vriendelijke groeten,
Deruiter.

Ik zal alles opsturen op 2 CD's. Het betreft het oorspronkelijke programma. Dit dan eerst installeren. Dan staat op de 2e CD een update van Businessbox. Dit is een .exe bestand. Dit daarna installeren. Op de 2e CD staat dan ook nog een update voor Davi-adressen. Dit is versie 7.01. Ik denk niet dat dit nodig is, maar mocht dat wel zo zijn dan kunt u dit ook nog installeren.

Geef geen adres etc door in een antwoord op dit topic, maar stuur daarvoor een mailtje aan mij. Klik hiervoor op Peer2 links boven het fototje. Dan opent hier een menu. Kies daar voor "stuur een E-mail aan Peer2". De rest wijst zich vanzelf.

Ik hoef er niets voor te hebben, maar als u wat wilt doen kunt u altijd een (kleine) donatie doen aan Helpmij.nl. Klik daarvoor op "Steun Helpmij.nl, ......" bovenaan op de site in de donkerblauwe balk.

Edit: Adresgegevens ontvangen. Ik stuur een en ander vanavond op.

Laatst bewerkt:
soortgelijk probleem

Ik zal alles opsturen op 2 CD's. Het betreft het oorspronkelijke programma. Dit dan eerst installeren. Dan staat op de 2e CD een update van Businessbox. Dit is een .exe bestand. Dit daarna installeren. Op de 2e CD staat dan ook nog een update voor Davi-adressen. Dit is versie 7.01. Ik denk niet dat dit nodig is, maar mocht dat wel zo zijn dan kunt u dit ook nog installeren.

Geef geen adres etc door in een antwoord op dit topic, maar stuur daarvoor een mailtje aan mij. Klik hiervoor op Peer2 links boven het fototje. Dan opent hier een menu. Kies daar voor "stuur een E-mail aan Peer2". De rest wijst zich vanzelf.

Ik hoef er niets voor te hebben, maar als u wat wilt doen kunt u altijd een (kleine) donatie doen aan Helpmij.nl. Klik daarvoor op "Steun Helpmij.nl, ......" bovenaan op de site in de donkerblauwe balk.

Edit: Adresgegevens ontvangen. Ik stuur een en ander vanavond op.

Beste Peer2,

Zou je mij die 2 cd's ook kunnen sturen.
Ik ben voor een stichting bezig met de administratie in Davilex Account 2000. Zij hadden ooit een originele cd, maar die is momenteel uitgeleend. Nou is helaas mijn pc vastgelopen en de backups die ik van de stichting heb gekregen kan ik niet herinstalleren. Ik zou er dus heel erg mee geholpen zijn als je me kan en wilt helpen.

m.vr.gr.

J. Dekker

Beste Peer2

Programma loopt vast met foutmelding van een DLL. Kan origenele CD niet zo snel vinden, 4 jaar geleden voor het laatst gebruikt. Update heb ik nog. Zou het mogelijke zijn om mij ook een kopie te zenden?

Bert

Op ftp://82.95.236.150/ staat het programma en de update. Is een image (.nzb) en een .exe. Eerst de image op cd branden en daarvandaan installeren. Dan de update draaien. Inloggen met "FTP" en als wachtwoord "ftp". Alles wijst zich verder vanzelf.

Daarmee sluit ik deze topic, gezien deze oorspronkelijk van 2007 is.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan