Davilex op Windows 7 64 bitt

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Beste Helpers"

Ik ben al jaren in bezit van Davilex factuur, draait al die tijd perfect op XP en later op Vista, en heb nu windows 7. Maar davilex is nu niet te installeren,
Wie weet raad, op de site van davilex staan geen Updates.

Bedankt .

"Davilex compatibel met Windows 7.
De administratieve software van Davilex voldoet aan alle hedendaagse technische eisen. De software is dan ook volledig compatibel met onder meer Windows Vista én met het nieuwe besturingssysteem Windows 7. Uitgebreide tests hebben bewezen dat de software van Davilex voldoet aan de technische eisen voor compatibiliteit met Windows 7 en daarmee heeft Davilex het certificaat 'Compatible with Windows 7' behaald. "

Link

Updates kan ik op dit moment ook nog niet vinden.

Edit: Volgensmij vinden hun dat je een gehele nieuwe versie moet kopen om hem compatibel met Windows 7 te krijgen.

Laatst bewerkt:
Welke versie van Win 7 heb je? Als je professional of Ultimate hebt kun je de XP mode gebruiken en dan werkt het perfect. Het het bij mijn vader moeten doen en hij klaagt sindsdien niet meer.

greetzz,
Timo

Hoi !

Gewoon Davilex installeren in de Vista-modus gaat zeker lukken.

Greetz,

Harry.

Hoy, helpers,
Bedankt voor de antwoorden, maar probleem HOE installeer ik hem in VISTA modes, of in XP modes?
Snap dit niet zo erg, zie tot nu toe niets staan over deze vorm van opstart oid.
.Maar ik weet zeker dat ik weer geholpen zal worden,

Bedankt allemaal alvast.
kees

Rechtermuisknop op het bestandje. Klik op eigenschappen. Dan zie je in die tabladen compatibiliteit, dan klik je daar op. Vink dan 'Dit programma uitvoeren in...' aan en kies dan Vista of XP mode.

Helaas,
Geprobeerd tot en met windows 95, maar installeren lukt niet. Mijn pc draait op windows 7 Home premium.
Kan het iets te maken hebben met 64 bit???

Home Premium heeft geen Virtuele XP omgeving.
Het kan best zijn dat het met 64 bit te maken heeft.

Morgen moet ik bij een klant upgraden naar een nieuwe Davilex versie (2010 update) In de brief die erbij zat heb ik wel gezien dat deze versie voor Windows 7 geschikt is. Over 64 bit heb ik niets zien staan dacht ik maar ik zal de brief morgen nog even nalezen.

ik wacht in spanning af?
maar alvast bedankt ALLEMAAL, voor de genomen moeite.,

2 cijfers achter de comma

heb toch maar NW davilex aangeschaft, werkt AARDIG,maar als ik een bedrag op factuur zet van stuksprijs 1,35 euro, komt er op factuur 135,00 euro, ook het invoeren van stuksprijs staat vreemd 1,350 .
Alles van PC gecontroleerd en staat op 2 achter de komma. WIE WEET RAAD.
Werk onder Windows 7.

2 cijfers achter de comma

had het zelfde probleem met komma in davilex toen ik van xp naar 7 overstapte(wellicht is het probleem al opgelost omdat het al een paar maanden geleden is maar misschien help ik iemand anders), het volgende heeft geholpen.

start-configuratiescherm-toetsenborden of andere invoermethoden wijzigen-notaties(tabblaadje links)-meer instellingen-getallen, en dan het decimaalteken van een komma veranderen in een punt

bij valuta staat ook een optie om dit te veranderen maar heb dit niet gedaan omdat het euvel al verholpen was.

hoop dat je er iets aan hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan