saffier1990
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 mei 2009
Oke weer een vraagje... Ik zit wel eens op een heel simpel phpbb forum en ik zou daar graag een dagen teller willen die ik dan kan plaatsen in me onderschrift. Heb het halve internet al afgezocht en mischien zoek ik verkeerd, maar ik kan alleen maar dingen vinden over geboorte en zwangerschaps tellers. Of dingen die aftellen naar een bepaalde datum.
Ik zoek dus iets dat bv vanaf vandaag begint te tellen en automatisch elke dag verspringt naar 1 dag, 2 dagen, 3 dagen enz enz.. mag ook tijd enzo bij staan dat maakt me allemaal niet zoveel uit...
Maar het moet dus wel in me onderschrift kunnen werken. Toevallig iemand die daar een site voor weet? Ow en ook erg belangrijk het moet eigenlijk in het Engels zijn.. Is namelijk een Engels forum. dus met days inplaats van dagen
anders staan ze denk ik een beetje raar te kijken haha...
Alvast bedankt!!!
Grtjs Saffier
Ik zoek dus iets dat bv vanaf vandaag begint te tellen en automatisch elke dag verspringt naar 1 dag, 2 dagen, 3 dagen enz enz.. mag ook tijd enzo bij staan dat maakt me allemaal niet zoveel uit...
Maar het moet dus wel in me onderschrift kunnen werken. Toevallig iemand die daar een site voor weet? Ow en ook erg belangrijk het moet eigenlijk in het Engels zijn.. Is namelijk een Engels forum. dus met days inplaats van dagen

Alvast bedankt!!!
Grtjs Saffier