Day of Defeat: Source kan geen servers vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

FreeStyleD

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2008
Hallo allemaal,

ik heb een paar weken geleden een css pakket gekocht met daarbij day of defeat source. Nu heb ik die geinstalleerd maar kan die geen servers vinden. K heb al een paar keer opnieuw geinstalleerd. Steam heb k al opnieuw geinstalleerd maar hij vind nog steeds geen servers.

Heeft iemand een idee hoe ik dit weer normaal kan krijgen?

Alvast bedankt,
FreeStyleD

welke router heb je (merk + type) staat op de router zelf!

en me 2e vraag: welke firewall heb je naast je standaard windows firewall nog meer op je pc?

nou dat is het enige dat internet geeft dus voro derest weet ik het niet..

doe dit is, je moet in je volgende bericht zeggen of je bij een pagina komt:

ga naar start / uitvoeren / tik cmd (enter) / je ziet zwart schermpje / tik ipconfig (enter)
nu zie je standaardgateway staan met erachter getallen
die getallen tik je in je internetbalk zonder www ofzo ervoor
dan moet je normaal een inlog ding krijgen?

welke van deze (staat op je router)
SpeedTouch510v4.0
SpeedTouch510v4.2
Speedtouch510v4.3
Speedtouch510v5
Speedtouch510v6

nog een vraag: heb je voor avg betaald? of heb je de free version? want free version heeft namelijk geen firewall

SpeedTouch510v4.2
en de betaalde versie van avg (legaal niet gedownload ofzo)

haha oke, tip , koop volgende keer nod32;)

maar ik kon instructie vinden voor de 4.6 en niet van de 4.2, waarschijnlijk lijken ze wel op elkaar en kom je er wel uit

Je moet eerst weer naar je router menu (start / uitvoeren / tik cmd / je ziet zwart scherm / tik ipconfig / wat bij standaardgateway staat moet je in je internetbalk invullen. Dan krijg je scherm voor wachtwoord en gebruikersnaam. die zijn allebei admin

http://www.portforward.com/english/...atel/Speedtouch510v6/Day_of_Defeat_Source.htm

straat trouwens niet in het boekje van het spel iets? als bovenstaande dingen niet werkt moet je de helpdesk van het spel bellen (staat vast wel in het boekje het nummer)

laat weten of het gelukt is

ik heb het spel via internet gekocht in de store van steam dus ik heb geen boekje en ik ben ook geen admin maar ik zal even kijken wat ik kan doen.

voor het geval, als je het spel illegaal hebt, zal het niet lukken;)

nee t is een legaal spel, maar als je in het steam ding bij store kijken kan je daar ook css pakket kopen, en dan staan die spellen in je steam games ding en krijg je geen cd rom..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan