Dazzle geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
Berichten
1.213
Een tijd terug heb ik een Dazzle Gekocht
(http://www.pinnaclesys.com/PublicSi...azzle+Video+Archiving/Dazzle+DVD+Recorder.htm )
Dit omdat ik mijn zelfgemaakte homevideo`s op DVD wilde zetten heel makkelijk vertelde men mij in de winkel kind kan de was doen (wel dit kind dus niet  )

Een switchable scart adapter gekocht http://www.lindy.com/us/productfolder/03/35/35570/index.php

En de Dazzle op mijn PC ( USB 2 ) aangesloten de benodigde software geinstaleerd en via de switchable scart adapter mijn VCR op de Dazzle aangesloten met de daarvoor benodigde kabels
Na wat probleempjes was ik dan zover dat als ik een zelfgemaakte video`s op mijn harde schijf wilde zetten dat ik op het schermpje het verloop van dit alles kon volgen.
Beeld ok maar zonder geluid erbij. En het beeld liep wat vlugger dan de orginele opname


VIDEO_TS.BUP
VIDEO_TS.IFO
VIDEO_TS.VOB
VTS_01_0.BUP
VTS_01_0.IFO
VTS_01_1.VOB
VTS_01_2.VOB
VTS_01_3.VOB

Als ik deze files Op een DVD-RW brand heb geen beeld op mijn homesystem
Wel op mijn PC (zonder geluid) via Windows Media Player

Dus nu de vraag hoe krijg ik geluid en hoe maak ik dat de DVD op mijn Homesystem afgespeeld kan worden
 
Ik ben nu 8 dagen van s`morgens 9 tot een uur of 1 s`nachts met dit alles bezig geweest en krijg het dus niet werkend.(wel hoofdpijn) omdat dit de laatste dag was dat ik de Dazzle kon retourneren heb ik dit maar besloten.
naar de winkel en daar mijn geld teruggekregen. nu dus naar wat anders gaan zoeken dat hopenlijk wel werkt. Dus zoek ik dus goede raad wat te gebruiken om mijn Video`s op DVD te krijgen. even de gegevens wat ik aan apparaten heb.

PC.
XP Home
Intel Pentium 4 1.40 GHz
768 Intern geheugen
Harddisk WD160 GB Udma100 7200RPM 8MB Cache
Videokaart Radeon 9800 SE 128 MB
NEC ND3500 DL DVD+-R/RW
Soundblaster Live 5.1

VCR
Philips VR550/02

Video Camera
Sony Handycam CCD-TR620E

Wat PC betreft word er dit jaar wel een nieuwe aangeschaft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan