.dbx files wel in de map (van verkenner) maar niet in outlook express

• Onderwerp starter Onderwerp starter fvds
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fvds

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2003
Hallo ,

Ben plotseling een aantal submappen kwijt die ik binnen outlook express had aangemaakt.

Deze zijn echter wel terug te vinden bij de .dbx files (in C:/> documents en settings> application data> identities> etc).

Kortom, is er dus wel (heeft dezelfde datum als alle ander .dbx files), komt alleen niet op binnen outlook express.

Hoe krijg ik deze weer op binnen OE ?

Groet,
Frank

Voor alle duidelijkheid, de OE-dbx-bestanden staan in

C:\Documents ans Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Identities\lang_getal_tussen_accolades\Microsoft\Outlook Express.

Bedoel je dat ook? Je schrijft het niet.
Wat heb je kort voordat die mappen verdwenen voor actie uitgevoerd? Systeemherstel?
Heb je al wat geprobeerd via Bestand, Importeren, in OE?

Probeer dit eens;

Maak op je D: schijf een nieuwe map aan en noem die bijv fvdsmail. Open OE en ga naar extra>opties>tabblad onderhoud. Klik op de knop [archiefmap]. Je ziet hier het pad naar je .dbx bestanden. Klik op [wijzigen] en ga in het volgende venster naar je nieuwe map op D:.

Een paar keer op [ok], dan krijg je een melding dat de loc wordt gewijzigt zodra je OE opnieuw hebt opgestart. Weer op [ok] klikken, OE afsluiten en OE opnieuw opstarten.

Hallo Boeing_737,

Ik bedoel inderdaad C:\Documents ans Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Identities\lang_getal_tussen_accolades\Microsoft\Outlook Express.

Eigenlijk geen bijzondere acties uitgevoerd en in elk geval geen systeemherstel.

Bestand, Importeren werkt niet.
Ik heb de betr .dbx files daarvoor even in een andere map gezet.
Ik krijg dat de boodschap 'kan geen berichten in deze map vinden of er is een andere toep actief waarin de betr bestanden zijn geopend'.

Alvast bedankt,
Frank

Laatst bewerkt:
Hallo Confictius,

Maar wat dan als ik het pad heb gewijzigd naar de aangamaakte map op d: ?

Bedankt,
Frank

Andere poging:
Maak op een andere partitie of andere map een backup van je mails volgens de bijlage.
Verwijder als dat gelukt is de orriginelen.
Herstart de pc, en restore je emails volgens de bijlage, door ze uit je backup map te importeren.

Laatst bewerkt:
Hallo Paul-RT,

(Late reactie door omstandigheden.)

Probleem is op de beschreven wijze opgelost.

Bedankt!

Groet,
Frank

Goed zo !:thumb:
Klik je rechts-onder nog even op "Vraag is opgelost"?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan