dcom server proces launcer foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

danielleth

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2005
ik heb het programme ad-adware.se van lavasoft geïnstalleerd op mijn pc. telkens ik een fullscan doe opent er een venster met de melding
NT AUTHORITY\System geeft een foutmelding
dcom server launcher moet de pc afsluiten

wat wil dat zeggen en hoe verhelp ik het probleem

alvast bedankt

Daniëlle

Geinfecteerd door het msBlaster of msSasser virus, dat denk ik. Het aftellen kan je voorkomen door snel naar start te gaan, dan uitvoeren, dan "shutdown -a" te typen (zonder aanhalingstekens) Tussen de n en het liggend streepje is een spatie. Dit moet normaal het afsluiten stoppen.
Scan je pc eens met een virusscanner.

Je kan misschien al de removal tool voor MSBlaster al downen. Ik kan hem niet als bijlage posten omdat hij te groot is (126kb op z'n best gezipt)

Als je kan downloaden, hier klikken Als je niet kan downen, gelieve me dan te mailen. Maar eerst ff scannen op virussen met NORTON of McAfee.

ik heb getest op w32 blaster maar er zit niets op mijn pc . ik heb ook een scan gedaan en ook volledig virus vrij . is er nog iets dat ik kan doen of niet ?
alvast bedankt
Daniëlle

Heeft dit altijd al bij de spyware gestaan of heeft de mod het verplaatst? Ik dacht dat het bij de software stond. Nu, als iemand het kan bevestigen dat het geen spyware is dat dat probleem veroorzaakt, zou ik vragen of ze het terug naar de software willen verplaatsen.

Op de vraag zelf heb ik echter geen verdere tips.:(

Succes :thumb: Ik hoop dat het opgelost geraakt.:thumb:

als ik intyp bij uitvoeren shutdown -a is mijn probleem opgelost

bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan