DCOM Server Process Launcher werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

diazepamm

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2008
Berichten
27
hallo,
zoals u al aan de titel ziet ''DCOM Server Process Launcher'' werkt deze niet meer na ongeveer 1 uurtje en dan heb ik 1 minuut de tijd om alles op te slaan en dan gaat hij de computer automatisch opnieuw opstarten. ik heb een screenshot van wat hij dan weergeeft dat bericht tevoorschijn komt.



ik had eerst ook plug & play werkt niet meer maar die heb ik al 3 dagen niet meer voorbij zien komen dus die heb ik waarschijnlijk opgeslost.

weet iemand hier raad mee en kan mij alsjeblieft helpen want het is heel vervelend!!!!
 
hallo,
zoals u al aan de titel ziet ''DCOM Server Process Launcher'' werkt deze niet meer na ongeveer 1 uurtje en dan heb ik 1 minuut de tijd om alles op te slaan en dan gaat hij de computer automatisch opnieuw opstarten. ik heb een screenshot van wat hij dan weergeeft dat bericht tevoorschijn komt.



ik had eerst ook plug & play werkt niet meer maar die heb ik al 3 dagen niet meer voorbij zien komen dus die heb ik waarschijnlijk opgeslost.

weet iemand hier raad mee en kan mij alsjeblieft helpen want het is heel vervelend!!!!



Is je probleem al opgelost??? Had het zelfde probleem....
 
Zelfde probleem

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem (DCOM server process launcher-service is onverwachts gestopt)
Windows moet worden afgesloten.

Heel irritant. Heeft iemand hier al een oplossing voor? Ik maak gebruik van Windows XP trouwens en niet van Vista.
 
Hitman pro

Hoi,

Volgens mij heb ik dat er inmiddels afgegooid. Ik heb wel ook AVG inmiddels geïnstalleerd omdat ik ergens op google las dat het heeft te maken met aanvallen van virussen e.d. Ik heb het probleem alleen helaas nog steeds.
 
Hitman pro

Ik heb even via de verkenner gezocht en toch nog een mapje met Hitman pro bestanden gevonden. Inmiddels heb ik deze weggegooid en ook de prullenbak leeggemaakt.
Moet dit het probleem verhelpen?
 
ik ben er in middels vanaf hoe komt dat! mij pc starte na een update van windows niet meer op ik heb de vista installatie CD erin gedaan en startup repair gedaan 1ste keer deed hij het niet 2de keer vroeg hij of die het wou restore (via een programmatje) en toen heb ik dat gedaan soort van systeemherstel leek het op en nu heb ik nergens meer last van alles doet het weer

een TIP voor mensen die het nog hebben ga naar opdrachtspomp bij *bureauaccesoires* en tik dan in

shutdown -a en dan ben je van die berichtjes af voor het moment dat je PC aanstaat

ik hoop dat ik jullie nog geholpen heb maar voor mij is het al opgelost
 
Jaaa opgelost

Idd is het probleem bij mij ook opgelost na het herinstalleren van Windows XP. Wel een omslachtige en tijdrovende manier, maar het is in ieder geval opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan