dd-wrt

Status
Niet open voor verdere reacties.
alleen deze ene zin is niet voldoende.....
vertel eerst eens wat dd-wrt is.
en vertel dan welk type router je hebt....sweex is zo........
 
dd-wrt is dat je vanaf afstand op je eigen pc kan komen via je ip adress
en heb een sweex broadband router:thumb:
 
DD-WRT is alternatieve firmware voor de Linksys router WRT54G en dan nog alleen voor de versies 1 t/m 3.

Dus zeker niet voor een Sweex of welk ander merk dan ook!
 
is er wel een ander programma wat er op lijkt voor sweex routers?:shocked:
 
Voor zover ik weet niet.

Maar wat is precies je probleem met die Sweex router, wat wil je doen en wat werkt er niet?
 
ik moet veel dingen doen enzo en dat staat allemaal op mijn pc en kan het dan niet zo naar een ander iemand meenemen. dus toen heb ik dat dd-wrt vandaag gezien en gehoort en dat is iedeaal
 
Sorry, maar nu snap ik nog steeds niet wat je probleem is:eek:
 
ik heb er geen probleem mee. maar wil vanaf een andere pc buiten dit netwerk mijn pc kunnen besturen en ik weet dat het met dit programma kan:thumb:
 
welke van de 3 moet ik dan hebben? en werkt het hetzelfde als dd-wrt?:cool:
 
DD/WRT is GEEN computerprogramma, maar de firmware, dus het besturingssysteem zeg maar, van een stukje hardware
 
Ik neem aan dat je windows hebt.
dan kies je voor de eerste.
ik ken dat andere programma niet maar met hamachi kan je overal ter wereld je pc overnemen.
Op jouw computer zetten en op een andere computer en je kunt contact maken.
 
ik snap niet egt hoe dat werkt maarja:p
ik kan niet instellen dat ik verbindingen van buiten af in mijn pc kunne komen
:mad:
 
Hamachi is voor games
dus snap niet hoe ik dan via andere computers in mijn pc kan komen moeten ze dan ook Hamachi hebben ofwat? of moet ik mijn ip adress gewoon ergens invoeren?:confused:
 
Je kunt HFS gebruiken als je bestanden wilt overpompen of UltraVNC voor een totale overname, en ja, je hebt een server en een cliënt nodig.
 
ik heb dit programmatje UltraVNC erop staan.
maar dat instellen is nog best lastig.
maar dus andere mensen waarbij ik bij mezelf wil inloggen moeten ook dat programmatje hebben anders werkt het niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan