Ddhelp????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leo414

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2000
Een kennis vroeg of ik deze vraag wilde plaatsen omdat zijn comp. steeds vastloopt elke keer als hij een pagina op internet wil openen.
Het gaat om een ongeldige paginavermelding waarin boven in het blauwe balkje staat "Ddhelp"
Het gaat als je verder leest om de "module stl50032.dll"
op 017f:b00b213d.
Op zich misschien niet zo angstaanjagend maar gezien het feit dat hij niet op 't net kan en elke keer moet 'resetten' omdat het hele beeld bevriest is het ineens wel een groot probleem.
Ik heb nog windows opnieuw win98se eroverheen geinstalleerd om eventuele fouten te herstellen en ook controlle systeembestanden gaf geen soulaas. Is er iemand die een oplossing heeft voor dit probeem?
(zie ook de vorige vraag (MData.dat probleem)

de enige site die ik kon vinden met ddhelp.exe en die st50032.dll combinatie was een russische. Maar die st50032.dll lijkt me een probleem van de Stealth Videokaart. Heeft hij die? Anders zou ik de nieuwe drivers ophalen als ik jouw was.
Groetjes, Tanja

Het klopt van die stealth videokaart en daarom zoals je zei zal ik eens zoeken of er een update voor is maar aangezien t een oudje is zal dat wel moeilijk zijn. Ik laat in ieder geval het resultaat weten.

Tanja, jou verwijzing naar de videokaart was juist en het probleem is dus de wereld uit.
Bedankt voor de moeite om te reageren.(y)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan