DDos Protection

Status
Niet open voor verdere reacties.

nathano

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2012
Hallo,

Ik word vaak geDDos't. Is er ook een progamma die dit kan verkomen? En als ik ze terug wil DDosen dan werkt dat nooit maar ik snap ook niet wat ik fout doe want ik type het command: ping IPADRESS -t -l 3000 bijvoorbeeld maar dan werkt het niet. kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt.

Ik denk dat je een iets te eenvoudige voorstelling van zaken hebt. Kijk bijvoorbeeld eens waar de eerste D in de afkorting DDOS voor staat. Als je denkt met een eenvoudige ping opdracht een DDOS te kunnen uitvoeren heb je het toch echt mis.

hoe moet het dan en hoe kan ik dan een DDos aanval voorkomen?

Je reactie komt zo snel dat je nog niet gedaan kunt hebben wat ik zei over die eerste D.

die staat voor Distributed maar ik snap niet helemaal waar je heen wilt gaan?

Zoek eens uit wat DDOS is. Dat kan niet zomaar alleen vanaf je eigen PC. En als je zoekt op "wat is ddos" kom je genoeg tegen om uit te zoeken wat je kunt doen ter bescherming.

DDoS staat voor Distributed Denial of Service. De frase 'denial of service' betekent zoveel als dat dienstverlening hiermee niet langer mogelijk is. 'Distributed' betekent dat de aanval vanaf meerdere computers wordt uitgevoerd. In de praktijk is een DDoS een aanval waarbij de getroffen server zoveel verzoeken vanaf meerdere computers te verwerken krijgt dat de dienst (vaak de website) niet meer te bereiken is en in sommige gevallen de achterliggende server zelfs crasht.

Heel goed. En nu het volgende. Hoe verhoudt het versturen van 1 ping commando vanaf 1 systeem zich tot die uitleg??? Dat is dus waar edmoor op doelt.

Verder hoe weet je dat je geDDOSt wordt?

omdat dan bijv een gast op skype zegt dat hij me gaat DDosen

Ja geweldig. Laten we MAC adressen gaan aanpassen, zodat we dubbele gaan krijgen. Ideale situatie voor een beter internet. Waardeloze tutorial. Je provider kan je ook een ander IP geven, maar teven ook iets aan de bron doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan