DDR??? = 256MB SAMSUNG maar hoe snel??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ecl1pse

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2003
Beste Medecomputeraar...

ik heb nu sinds een paar dagen een nieuwe mobo,
dit is een

ASUS A7N8X Deluxe :)

erg tevreden over maar omdat k DDR moest hebben heb ik dat vaan een maat gekocht (geruild) (2x 128MB Samsung)
ik weet hier helaas niet de snelheid van en vraag me dus af hoe ik daarachter kan komen..

wie kan mij hiermee helpen :)

vr groetjes Ecl1pse

Laatst bewerkt:
zon mem test van meer dan een uur is erg leuk :D weet ik tenminste dat alles t doet maar ik weet nu nog niet hoe snel mijn ddr is :(

Nou zelf denk ik aan 266mhz
want als het 333mhz of 400mhz dan heb je waanschijnlek een koopje .. maar trek is zo,n kaart je uit je pc en staat daar een paar stikkers op . daar staat meestal de merk de geheugen aantal en meestal ook wel de snelheid van het geheugen ... je kan ddr krijgen in 266mhz 333mhz en 400mhz:D

hoezo een koopje heb er aan mijn vriend een Seagate Atlas 10kIII 18,2 GB 10000RPM UltraSCSI voor gegeven ;) deze is veel duurder dan DDR geheugen nieuw :D had er geen controller voor dus had er niks aan lol maar dat maakt niks uit ik vraag me af hoe snel het is :D maakt me eigenlijk niks uit hoor maar ben zon nieuwsgierig typje ;) lol

Vriendelijke Groet Ecl1pse

(echt niemand een idee??? kan ook hwmatig zijn hoor ik ben handig ;))

(toegevoegd) PS het geheugen heeft een sticker er staat samsung op en een paar getallen maar niks met 266 333 of 400 :S

Laatst bewerkt:
ok ik ben er achter na 2 uur zoeken ofzo :D

dankzij AIDA32 kon ik zien welk geheugen ik heb :D

Vriendelijke groet Ecl1pse

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan