Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In principe zal je altijd een geheugenuitbreiding merken, maar bij het ene systeem is dat beter merkbaar dan bij het andere.
Zo speelt het besturingssysteem van je pc, maar zeer zeker óók jouw gebruik van de pc een rol.
Daarnaast is het ook een samenspel van diverse componenten. Je kan wel 16 giga geheugen plaatsen, maar als de processor een oldtimer is zal je niet verrukt zijn over de systeemsnelheid.
Samengevat: heb je een relatief jonge machine (jonger dan 4 jaar) en je draait Windows XP, dan heeft uitbreiding weinig nut. Draai je Vista dan zou ik het je wél aanbevelen. Beide adviezen uitgaande van normaal pc gebruik met toch ook wel multitasking.
[edit] @MJ IT : ik lees zojuist pas je handtekening. Wat zal jij blij als jij mijn 'status' krijgt.......................... [end edit]