ddr geheugen ( everest)

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Berichten
743
Hallo

ik heb vandaag via everest gekeken wat er allemaal te beleven viel in mijn pc ,laatst had ik geheugen gekocht 512 ddr geheugen 2 stuks 3200 ,d8 dat ze 400 mhz waren ,maar everest laat bij dimm 1 dit zien :512 mb pc3200 ddr sdram ( 3.0-4-4-8@ 200 mhz ) zien dus het is maar 200 mhz ? klopt dat !!!?


Bedankt alvast!!

Mikey
 
michael.J zei:
Hallo

ik heb vandaag via everest gekeken wat er allemaal te beleven viel in mijn pc ,laatst had ik geheugen gekocht 512 ddr geheugen 2 stuks 3200 ,d8 dat ze 400 mhz waren ,maar everest laat bij dimm 1 dit zien :512 mb pc3200 ddr sdram ( 3.0-4-4-8@ 200 mhz ) zien dus het is maar 200 mhz ? klopt dat !!!?


Bedankt alvast!!

Mikey

DDR, double date rate.:) is goed, hoor.
 
hoi

volgens mij heb jij 2 in een begrepen of niet?

Ik heb 2 losse 512 geheugen modules 1ste dimm geeft hij 200mhz aan en 2e dimm geeft hij ook 200 mhz aan! ..

Hoort toch gewoon 400 aan te geven? of heb ik het mis?

Mikey
 
Ja, de kloksnelheid van de bus wordt aangegeven, de reep zelf werkt dan 2 x zo snel, die kloksnelheid staat nergens.
 
Ok dan ,ik ben weer gerustgesteld .. ik had al een geheugenreep besteld ,zal het maar cancellen!!


Merci he !!


Mikey:thumb:
 
michael.J zei:
Ok dan ,ik ben weer gerustgesteld .. ik had al een geheugenreep besteld ,zal het maar cancellen!!


Merci he !!


Mikey:thumb:

Kijk maar eens bij moederbord, daar staat het ook bij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan