deïnstalleren WS_FTP

Status
Niet open voor verdere reacties.

m.tigelaar

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2001
Hallo,

Na de evaluatieperiode heb ik geprobeerd een demo-verzie van WS_FTP te verwijderen. Een un-install programma kon ik niet vinden. In configuratiescherm/software was het programma niet opgenomen. Daarom heb ik zoveel mogelijk uit de map verwijderd en regclean laten draaien. Nu heb ik twee problemen:
1. Er staan nog een paar .dll bestanden in de map waar het programma heeft gestaan. Die kan ik - ook in de veilige modus - niet verwijderen.
2. Bij het opstarten van o.i. IE6 verschijnt de message "failed to load resource DLL". Dit schijnt echter geen effect te hebben op de werking.

Wie kan me hierbij helpen?

Mieke.:confused:

Even de demo opnieuw installeren en daarna via de juiste procedure verwijderen.

En als het programma goed is bevallen: download het dan vanaf mijn homepage, pagina 'Handig!' bij 'Website bouwen'. Het is dan wel versie 5.8, maar hij is wel gratis!;)

Geplaatst door Navy
En als het programma goed is bevallen: download het dan vanaf mijn homepage, pagina 'Handig!' bij 'Website bouwen'. Het is dan wel versie 5.8, maar hij is wel gratis!;)

én

Geplaatst door Navy
Bij Win98SE: Newdefrag! Schijnt uit WinME afkomstig te zijn en is, vergeleken met de originele Win98SE defragmentatie, vele malen sneller. Ik gebruik het al jaren. Staat trouwens ook op mijn homepage.

Daar is een sektie voor ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan