De afstand tussen twee regel is niet te verkleinen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Reth
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Reth

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2004
Een word document dat ik via de mail heb ontvangen ben ik gaan aanpassen. Daarbij is waarschijnlijk iets mis gegaan. Ik kan nu een opening tussen twee regels niet mee verwijderen of op die plek tekst invoegen. Er stond eerst een opmerking en die heb ik verwijderd, maar volgens mij lijkt me dat niet de oorzaak, want als ik dat op het originaal weer doe kan ik daar wel gewoon werken.
Als ik de cursor na het laatste woord zet en op enter druk gebeurd er niets. Als ik hem voor het eerste woord zet van de volgende regel gebeurd er ook niets. Wat is er mis gegaan en hoe kan ik dit weer oplossen?

Kijk eens bij de alinea-eigenschappen bij ruimte voor en ruimte na.
En de 3e persoon enkelvoud in het Nederlands eindigt altijd op een t. Ook bij gebeurt.

Bedankt voor de nederlandse les!!!

De alinea afstand staat 0pt. Het is ook alleen in dit gedeelte. Als ik de tekst rond dit gebied selecteer blijft het ook wit. Net of er iets voor zorgt dat dit gedeelte niet meer gebruikt kan worden.

is een bepaald opmaakprofiel aktief ?
plaats je bestand hier; praat makkelijker.

Hoe kan ik dat het handigst doen? De hele pagina knippen en plakken? Of alleen het gedeelte waar het om gaat?

Ik denk niet dat het niet het opmaakprofiel te maken heeft, want het geldt alleen voor die ene regel. Ik denk dat ik gewoon iets doms gedaan heb en daardoor is dit probleem(pje) ontstaan. Alles overtypen kan natuurlijk altijd, maar ik wil er ook graag iets van leren.

Ik heb geen idee hoe ik dat moet doen. Dit bestand als bijlage invoegen? Kun je me dat laten weten. Zal wel een domme vraag zijn, maar ik heb echt geen idee.

Dank je voor je informatie. Als het goed is zit het stuk er nu bij. Het gaat om het gedeelte na de gele regel. Achter "zand" kan ik niets meer toevoegen of verwijderen.

Bijlagen

Ik kan daar gewoon tekst achter plaatsen en na een enter komt er weer een "bulit" voor de opsomming. Gezien ik de optie "hulpmiddelen" voor tabellen krijg, lijkt me dat je met tabellen bezig bent geweest. Heb trouwens zelf Word 2007.

Heb een screenshot gemaakt, kon het niet opslaan, het bestand heeft kennelijk de eigenschap "Alleen-lezen".

[smallimg]http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=84703&stc=1&d=1263638201[/smallimg]
(klikbaar)

Bijlagen

• Test document.jpg
    Test document.jpg
    150,9 KB · Weergaven: 390
Ik heb Word 2007, maar heb dit bestand opgeslagen als Word 97. Ik kan de ruimte die na de gele regel komt niet verkleinen of verwijderen. Zelf ben ik niet met tabellen bezig geweest, maar misschien is dit wel in het originele stuk gebeurd.
Mocht je daar nog een tip voor hebben,dan graag. Anders ga ik het toch maar overtypen.
Bedankt alvast voor het meedenken.

Helaas weet ik dat niet, maar je kan ook kopiëren en plakken in een nieuw document en dan de kopie aanpassen aan de doel opmaak.

Fijn dat iedereen zo meedenkt. Helaas is mijn porbleem(pje) nog steeds niet opgelost. Zodra ik alle ingevoegde stipjes weghaal blijft er weer een open stuk over dat ik niet kan verwijderen. Dus 11.00 uur kan niet direct na de "gele" regel.
Ik ga het d.m.v. knippen/plakken of overtypen oplossen. Nogmaals hartelijk dank voor de hulp.

Kijk eens in tabeleigenschappen/ cel /opties.../ celmarges boven en onder.
Stel die beide eens in op 0, vink 'gelijk aan hele tabel' uit en beoordeel het effekt.

Laatst bewerkt:
Dit stuk is opgeslagen in Word en ik werk met Word 2007. Ik kan daar nergens "tabeleigenschappen/ cel /opties.../ celmarges" vinden. Inmiddels ben ik met overtypen begonnen en denk zo dit euvel wel op te lossen. Graag had ik mijn kennis weer wat uitgebreid, maar helaas lukt dit nu niet. Hartelijk dank voor de hulp en misschien tot een volgende keer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan