de aldi pc - gezocht pc rond 700 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigen keus, ik zou meer service willen dan Aldi.

Aldi/Medion is al een paar jaar achtereen door de consumentenbond uitgeroepen tot bedrijf met meeste en beste service, dus wat zeur je nou...

Top PC voor die prijs, zeker doen!!!

Ok die vraag snap ik nu...

Maar mijn andere vraag is, dat beeldscherm van 200 euro is die ook goed ... ? met resolutie etc

Ik heb hier zelf ook de 22"breedbeeld monitor van Medion staan en ben er meer dan heel erg tevreden over Mooi beeld en super snel. beste prijs-kwaliteits-verhouding!

Ok die vraag snap ik nu...

Maar mijn andere vraag is, dat beeldscherm van 200 euro is die ook goed ... ? met resolutie etc

Ja ? Hebben we je overtuigd ? :p

Scherm is ook okay hoor.

Medion is top spul.....en als je ooit wat krijgt zal de service je ook bevallen !!

Aldi bis

Allereerst hartelijk dank voor jullie commentaar en reacties.
Zelf heb ik al jaren Aldi computers (sinds Life-Tec kent u ze nog?) En nagenoeg altijd waren ze helemaal pico bello. Slechts 1x zorgde een slechte ventilator voor wat herrie, maar een goedkope vervangende (Artic Freezer) koeling zorgde voor een verbetering.
Daar kon ik mee leven en ik ben altijd heel lyrisch over die dingen.......

Los van het enthousiasme (ook van mij) nog een paar dingen voordat ik in de rij ga staan

1. Zit hier nu ook een tv/video capturekaart in of niet?. Ik wil ook graag tv programma's blijven opnemen en video's bewerken zoals met mijn huidige Medion Als het antwoord nee is wat kost dan een kaart om in te bouwen en is dit makkelijk te doen?

2. Zijn hier ook spellen in hoge resoluties mee te spelen zoals Crisis e.d. (en lukt dit ook nog in de nabije toekomst)

Zoals gezegd als het antwoord op beiden ja is dan sta ik als 1e in de rij

thnx voor het meedenken

G

Hmm eiegnlijk ga ik ervan uit dat een medion pc van de aldi altijd met een tv kaart komt maar als ik de achterzijde van deze pc bekijk op de duitse info site zie ik geen aansluiting voor een kabel.
Nu weet ik niet of je via hdmi tv kan kijken en er zit een dvi-i aansluiting wat volgens mij (weet niet zeker) voor digitale tv is.

Moht de pc toch niet bevallen kun je hem altijd nog terug brengen >voor uw trouw. Indien een product u toch niet bevalt, garanderen wij u terugname en terugbetaling, zonder opgave van reden.
binnen ik geloof 2 weken

Overigens is die externe hd erbij ook heel mooi want die sluit je aan boven op de pc, geen geknoei met usb draden of stroom en met de snelheid van s-ata.

.

Laatst bewerkt:
capture card

Nee dat dacht ik ook al, tenzij iemand het beter weet natuurlijk
Vandaar mijn vraag over eventueel inbouwen.......(liever niet)

Maar het moet anders toch ook mogenlijk zijn om de tv kaart van je huidige computer over te zetten, is volgens mij pci aansluiting en die zitten er genoeg.
Zit onder in je pc met dat zilver kastje erop

Je kaart moet inderdaad over te zetten zijn. Neem eerst eens contact op met Medion alvorens je dat doet. Kans dat ze akkoord gaan is best groot hoor.
Mijn ervaring is is dat Medion niet zo moeilijk doet.

En? In de rij nu? :D

ik sta in de rij voor de pc en het beeldscherm...

alleen die videokaart kan die ook spellen op hoge resoluties spelen zoals, counterstrike, warrock enz. en ook in de toekomst ... ?

Nu moet dat gaan denk ik.
Wat de toekomst brengt is altijd de vraag maar die kaart is zo vervangen.

Ik kan nergens de kabels etc vinden ... ? weten jullie mischien of die er bij zitten ?

bij het beeldscherm zie ik dit wel maar bij de pc ook ?

video/capturekaart

grr. Het inbouwen van een 2e handss tv/capturecard in een nieuwe pc ben ik eigenlijk op tegen, maar ja Raymond ik ga in de rij staan :)

(tot dusver waren mijn Aldi pc's verzegeld /garantie)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan