De beste laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hulpje7

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 nov 2012
Berichten
3
Geachte vrienden en experts ik heb een vraag aan jullie.

Ik heb een paar laptops op een lijst staan, waarvan ik er 1 wil kopen. Maar aangezien ik niet heel bekend met laptops, wilde ik toch de mening van een paar experts hier horen over wat de beste keuze is.

Aangezien ik een arme student ben, ben ik wel op zoek naar een 2ehandse. Ik zal het vooral gebruiken voor schoolwerk en mss stiekem af en toe een potje FM2013 hehe en een HD-aansluiting zou ook mooi zijn (ivm af en toe een mooie film kunnen kijken)

De smaken zijn:

-Compaq Presario CQ56 notebook
-Acer Aspire One 522
-Asus Eee PC 1201N, Intel® Atom 330 Dual Core
-Sony Vaio VPCYB1S1E
-Acer Aspire 7520G
-Dell Latitude E5500 Core2Duo

Dit is de selectie die ik heb gemaakt van de vele laptops die ik bekeken heb. Mijn budget ligt zo tegen de 250. Als iemand een mooier alternatief vind, is dat uiteraard ook zeer welkom.

Bij voorbaat dank voor jullie kennis!
 
2e hands
Dell
Compaq
Asus
Sony

mijn voorkeur.
 
Maar welke van genoemde selecties achten jullie het beste? Mij leek die Sony wel het meest geschikt.
 
mijn voorkeur heb je van 1 tot en met 4.
ofwel van boven naar beneden.
 
Ok jongens, ik heb me suf lopen zoeken en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik gewoon een nieuwe ga kopen.

Nu heb ik 2 laptops gevonden die ik heel aantrekkelijk vind.

Dat zijn:

- Samsung NP540U3C-A01NL
- HP Pavilion g7-2005sd

Welke van deze 2 raden jullie mij aan? Toen ik zelf wat snuffelwerk deed, viel me op dat de HP veel betere specificaties heeft, maar vreemd genoeg is de Samsung duurder.

Kan iemand me dan ff verduidelijken welke van de 2 nou echt de betere is?

Bij voorbaat dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan