De binnenkomende e-mailberichten sorteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

worstelaar

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2002
Weet iemand hoe ik in outlook express, berichten van bepaalde personen kan sorteren en naar een opgegeven map kan doorsturen.

Grtz
worstelaar

Geplaatst door worstelaar
Weet iemand hoe ik in outlook express, berichten van bepaalde personen kan sorteren en naar een opgegeven map kan doorsturen.

Grtz
worstelaar

Rechter muis op de regel van het bericht klikken en dan kiezen voor naar map verplaatsen > daar kun je zelf een nieuwe map met bepaalde naam openen als je wilt .

Je kunt door in de werkbalk >beeld aanteklikken kiezen voor soteren op account b.v.

P.S je kunt ook door in de werkbalk op Extra > berichtregels > Email een regel aan maken door een nieuwe bericht regel te maken .
Je zet in het eerste gedeelte een vinkje bij optie 4 en in het tweede gedeelte een vinkje bij optie 1 .

In het onderste gedeelte komt dan bij als de regel aan dan de persoon invullen , verplaatsen naar de map van die persoon invullen .

Laatst bewerkt:
Roby,

Dit moet toch ook automatisch kunnen.
Ik heb bij microsoft het volgende bericht gevonden,

Als u veel e-mailberichten ontvangt, kunt u de berichten automatisch laten sorteren zodat u deze berichten eenvoudiger kunt beheren. Afhankelijk van de criteria die u opgeeft, kunt u in Outlook Express de Postvak IN-assistent gebruiken om berichten naar verschillende mappen door te sturen. U kunt bijvoorbeeld alle berichten met een bepaalde onderwerpregel naar een aparte map doorsturen.

Klik op Postvak IN-assistent in het menu Extra van Outlook Express.
Klik op Toevoegen.
Geef de criteria op om de berichten te sorteren. Als u alle berichten van een bepaalde persoon wilt sorteren, geeft u in het vak Van het adres van die persoon op. Als u berichten wilt sorteren op een bepaalde onderwerpregel, geeft u dit onderwerp op in het vak Onderwerp.
Geef op wat er met deze berichten moet gebeuren. Als u de berichten naar een bepaalde map wilt verplaatsen, klikt u op Naar map verplaatsen en geeft u de gewenste map op.
U kunt meerdere regels instellen voor het sorteren van binnenkomende berichten. U kunt de knoppen Omhoog of Omlaag in het dialoogvenster Postvak IN-assistent gebruiken om uw prioriteiten in te stellen.

maar ik kan de Postvak IN-assistent niet vinden.

worstelaar

Je kan zoiets voortaan ook automatisch laten gebeuren, door gebruik te maken van filters.

Groetjes,
Bennie

Sorry maar toen jij je bericht aan het typen was heb ik mijn bericht aan gepast lees boven nog het laatste stukje bij P.S

Hoe bennie dat met die filters bedoeld weet ik niet .

Die vind je onder Extra\berichtregels\e-mail.

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door Bennie
Die vind je onder Extra\berichtregels\e-mail.

Groetjes,
Bennie

:D sorry bennie we hebben het over hetzelfde als in mijn eerste aangepaste bericht , filters zijn dat dus
thumb-up.gif

Yep, dat klopt Babylonische spraakverwarring van mijn kant:D

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan