De E van Internet Explorer in adresbalk verdwenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merci

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
Hallo,

De E van Internet Explorer, dus het icoontje dat voor de url hoort te staan, is sinds kort niet meer te zien in mijn adresbalk. Ik zou dit graag weer terug willen zien. Kan iemand mij met dit probleempje helpen?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij :)

- Zie je wel het icoontje van Helpmij in het adresbalk staan?
- Wat staat er nu in de plaats van het Internet Explorer icoontje?
- Welke versie van Internet Explorer heb je?

Welkom op Helpmij :)

- Zie je wel het icoontje van Helpmij in het adresbalk staan?
- Welke versie van Internet Explorer heb je?
Hoi,

-Nee ik zie het icoontje van Helpmij niet in het adresbalk staan.
-Het icoontje dat ik momenteel heb veranderd niet in een icoon van Helpmij o.i.d.
-Internet Explorer 6.0 geloof ik.

Mvg

Ik bedoelde hiermee of er een ander icoontje staat, of dat er helemaal geen icoontje meer staat :)

Heb je al een systeemherstel geprobeerd naar een datum, waar het zeker nog wel werkte?
Zie hier voor meer informatie over systeemherstel. (in het midden van de pagina: "Terugzetten van een eerder gemaakt herstelpunt")

Succes :thumb:

Ik bedoelde hiermee of er een ander icoontje staat, of dat er helemaal geen icoontje meer staat :)

Heb je al een systeemherstel geprobeerd naar een datum, waar het zeker nog wel werkte?
Zie hier voor meer informatie over systeemherstel. (in het midden van de pagina: "Terugzetten van een eerder gemaakt herstelpunt")

Succes :thumb:

Ik heb een systeemherstel geprobeerd en met succes! Het icoontje zie ik weer in mijn adresbalk. Bedankt voor je hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan