De ene gebruiker IE6 de andere IE7

• Onderwerp starter Onderwerp starter ecd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ecd

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2001
Op een systeem met XP-pro werk ik met IE7. Nu moet ik met een applicatie gaan werken die perfect werkt onder IE6 maar niet met IE7.
Is het mogelijk om binnen één windows instalatie gebruiker één te laten werken met IE6 en gebruiker twee met IE7?
Persoonlijk denk ik van niet maar voor ik ingewikkelde dingen ga doen als windows nog een keer instaleren op een andere partitie toch even kijken of iemand een mogelijkheid ziet.

Dat gaat vrees ik niet lukken, wel kan je via configuratiescherm > software terug naar IE6 (IE7 verwijderen)

Laatst bewerkt:
waarom loopt dit progr. niet onder ie7, krijg je daar een fout melding, en welke fout melding krijg je dan..

Laatst bewerkt:
weet ik [nog] niet, heeft te maken met inloggen op een bedrijfsnetwerk en de ondersteining die daarbij gegeven wordt. Eén ding is duidelijk bij gebruik van IE7 werkt het niet.

Lange Pier zei:
Door de map Internet Eplorer, uit de map program files, van een andere XP installatie, met IE6, te kopieëren, naar een zelf gemaakte of uitgezochte map, en dan het bestand iexplorer.exe te dubbelklikken, ook kun je daar voor kopieëren naar bureaublad kiezen, staat de oude pictogram op je bureaublad.

Je kunt die map ook op een USB stick zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan