De film speelt niet af op de mediaplayer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

francisca0604

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2009
Waar zou dit aan kunnen liggen?
Ik heb dus hier een gekopieerde DVD-film , die heb ik met Fab gekopieerd en toen in mijn MediaPlayer gedropt naar de harde schijf daar, vorige keren prima gelukt zo.
Maar nu speelt hij de film niet af op mijn Mediaplayer, hij staat er wel op, zie zelfs een preview van de film, maar als ik dan op de knop van de mediaPlayer druk om de gehele
film te zien, blijft het beeld zwart, hij speelt ook op mij laptop gewoon af. als ik daar op de film in mijn Mediaplayer druk, zo gek, snap er niks van .
Het is een serie met 3 delen van ongeveer 150 minuten 2,79 GB is dat niet weinig GB, een andere serie met dezelfde duur is 4,85GB groot, of maakt dat niets uit?
(niet zoveel verstand van)

gr.francisca

Speel deze eens af met vlc mediaplayer, anders zou je wel eens een codec probleem kunnen hebben.

Welk besturingssysteem draai je?

Waar is deze download dan voor, is dit voor het afspelen van de DVD op mijn computer , want daar doet hij het gewoon of heeft het met iets anders te maken?
Kan het niet aan het downloaden van de DVD liggen, want andere gedownloade dvd.s doen het wel goed op mijn Mediaplayer.
Op mijn gewone DVDspeler doet hij het ook gewoon goed.Er staat gewoon een Audio TS en VideoTS bestand in de map, op zich ziet het er precies hetzelfde uit als mijn andere series??

wat bedoel je precies met verplaatsen naar en geschiktere sectie, waar moet ik hem dan zetten ,kan hem maar op 1 plaats zetten in de Mediaplayer,
(dat is er eentje met een harde schijf) heb precies hetzelfde gedaan als met die andere serie die het dus wel goed doet, Ga nu twijfelen of ze iets vergeten zijn
met het downloaden van de serie??

Haha....je vraag stond in de verkeerde sectie dus heb ik je vraag verplaatst naar de juiste sectie op het forum, snappie !?

Waar is deze download dan voor, is dit voor het afspelen van de DVD op mijn computer , want daar doet hij het gewoon of heeft het met iets anders te maken?
Kan het niet aan het downloaden van de DVD liggen, want andere gedownloade dvd.s doen het wel goed op mijn Mediaplayer.
Op mijn gewone DVDspeler doet hij het ook gewoon goed.Er staat gewoon een Audio TS en VideoTS bestand in de map, op zich ziet het er precies hetzelfde uit als mijn andere series??
Deze download is het ophalen van codecs waardoor e.e.a. afgespeeld kan worden...

Dat is gek bij 1dvd is het wel helemaal goed gegaan met die download, de andere 3 niet.
Het is zo , ik kopieer de DVD met FAB, dan staat hij keurig een een map b.v. 393GB, tot zover goed gelukt,
maar nu gooi ik de map ik mijn mediaplayer en dan zie ik dat hij maar 1,27GB heeft staan , dit klopt niet dus,
waar zou dat nu aan kunnen liggen?

gr.Francisca

Kan hoor: The package allows playback of almost every file type in existence, the only exceptions being commercial formats that require a special player.

Kijk welke codecs geïnstalleerd ijn in Windows Media Player
  1. Klik op Over Windows Media Player in het menu Help.
  2. Als het menu Help niet zichtbaar is, klik jeop Organiseren, wijs je Indeling aan en schakel je Menubalk weergeven in.
  3. Klik op Informatie over technische ondersteuning in het dialoogvenster Over Windows Media Player.
  4. De webbrowser opent een pagina met informatie over de verwante binaire bestanden, codecs, filters, modules en services die op jouw computer zijn geïnstalleerd. Wellicht dat aan de hand van deze gegevens mogelijk de problemen op jouw computer opgelost kan worden.

Bedankt voor je reactie,

Ik heb die Codec opnieuw gedownload en alles doet het nu prima, bedankt voor de tips!

gr.Francisca

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan