• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

de functie "groeperen" werkt niet in mijn werkblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeroenExcel

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2015
Hoi,
in mijn werkblad werkt de functie "Overzicht -> Groeperen" niet. Dit is de functie waar je normaal kolommen of rijen mee dicht- en open klapt.
Als ik een ander werkblad open werkt het prima.
Het werkblad waar het probleem in zit is niet beveiligd. Maar het bevat wel macro's, ik vermoed dat het probleem daardoor veroorzaakt wordt.
Wie kan me hiermee helpen?

Jeroen, wel kom hier.

Een voorbeeld bestand is altijd welkom.
Naar beneden te scrollen dan vind je Beheer Bijlagen enz ...

Het uploaden lukt mij helaas niet. Ik heb het bestand zover mogelijk gestript, maar het blijkt nog te groot.

het lukt me niet, ik blijf de foutmelding krijgen dat het bestand te groot is en dat het niet groter mag zijn dan 100 kb.

Is het mogelijk een bestand te maken met alleen de macro's?
En vervolgens te checken of de optie groeperen werkt. Als het daar ook niet werkt, kun je dat uploaden.

Het is eigenlijk niet meer als een bestand met macros's. De overige inhoud is nog minimaal.Ik hoop dat iemand weet of het kan dat deze functie wordt geblokkeerd wordt door macro's. In oude versies van het bestand werkte het prima, maar ergens onderweg is het verdwenen en het lukt me niet meer om de optie aan te krijgen. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan