De hp pavilion a250.nl vraagt om de usb controllers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barney

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hoi.
Ik zit hier met een Hewlett packerd, pavilion a250.nl en alles werkt fijn, alleen krijg ik steeds bij het opstarten de melding dat er nieuwe hardware is gevonden en dan vraagt hij om de usb controllers.
Bij hp zijn deze controllers dus niet te downloaden en cdroms waar ze e.v.t op staan heb ik ook niet.
Heeft iemand deze controllers voor mij of kan iemand mij vertellen waar ik ze kan vinden.

Alvast erg bedankt voor je reactie.

groeten Barney

Heb je in apparaatbeheer een uitroepteken?
Zegt Windows ook welke hardware?
Het kan best zijn dat jij bij Hewlett zoekt maar het ergens anders moet downloaden.
Je kunt beter een progje zoals Aida32 of DrHardware downloaden en kijken welk moederbord je hebt.
Misschien vergis ik me maar volgens mij hoort het daarbij.

Zo JKoelman, dat was een aardig stukje research :D
Ik heb ze ook met een Dell computer maar ze stonden wel op de cd met drivers.

Ik heb geinformeerd bij hp, en geloof me of niet, die konden me niet helpen, hadden de mensen maar de recovery cdroms moeten maken.
Na lang vragen hebben ze me wel de naam van het moederbord gegeven.
Nou dat is ook een speciale, de naam is de:
XENON 4 GL6E.
Nou ik heb op internet gezocht naar de chipset drivers van dit moederbord, nou zie die maar is van dit specifike merk te vinden om zo te hopen dat ik daar de usb controllers mee kan installeren.
Wat trouwens wel vreemd is, is dat bij de apparaatbeheer onder usb controlles wel 3 keer Standaard Universal PCI to USB Host-controller heb staan en ook 3 keer USB-Hoofdhub, dit alles staat goed dus zonder uitroep of vraagteken.
Ondankt vraagt ie bij overige apparaten nog steeds om de usb controller .

Weet iemand raad voor mij
Alvast erg bedankt voor je hulp.
;
groeten Barney

Misschien ontdek je wat als je mijn usb toestanden ziet.

Laatst bewerkt:
Ja op jou antwoord heb ik dit meteen gedaan en daar staat bij het moederbord het volgende:

Moederbord<
Moederbordnaam: onbekend

Chipset<
Moederbord chipset: Intel Brookdale-Gi845GE

Groeten van Barney

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan