de instelling van uw standaard zoekprogramma is beschadigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmert26

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2008
Berichten
140
telkens als ik internet explorer opstart krijg ik deze error: de instelling van uw standaard zoekprogramma is beschadigd, met nog iets erachter. instellingen opnieuw instellen werkt niet, ik kan bijv ook niet bing door google vervangen dan geeft hij aan dat dat niet werkt, heeft iemand enig id hoe dit op te lossen, het is een gloednieuwe computer, eerste keer dat hij gebruikt wordt.
bvd :)
 
Als internet explorer in het configuratiescherm-programma's staat moet je deze aanklikken en voor repareren kiezen. Mocht ie niet in de lijst voorkomen moet je hem downloaden en opnieuw installeren. Hij neemt automatisch je favorieten over.
 
ben nu bezig met internet explorer 9.0 beta want ik kan niet meer aan 8.0 komen via hun site (A) is het slimmer om inderdaad 9.0 beta erop te zetten of gewoon 8.0 van een andere site te downloaden?
het programma staat inderdaad niet in die lijst :)
 
oke ik heb internet explorer opnieuw geïnstalleerd nu versie 9 beta, hij staat nog steeds niet in die lijst en krijg weer die error. wat doe ik fout?
bedankt :)
 
kijk hier even voor deinstalleren explorer 8. Ik hoop dat je explorer 9 beta ook zo kunt installeren. Ik vermoed dat beta 9 de fout heeft overgenomen.
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Uninstall-Internet-Explorer-8
Anders zou je even mbam moeten draaien, maar je hebt net een nieuwe machine dan kan ik me niet voorsatellen dat je nu al besmet bent met spyware.
Mbam= Malwarebytes anti malware. Verwijderd spyware van de comp.
Is het ook geen idee om een andere browser te nemen? bv firefox?
 
ik weet niet wat ik heb gedaan, maar ik heb office 2010 erop gezet en nu lijkt de error weg te zijn, ff rebooten om te zien of het klopt (A)
 
ik ben zelf ook een voorstander van firefox maar mijn vader heeft er op de een of andere manier een hekel aan. Ik ben nu de update aan het verwijderen en kijk dan of hij werkt. Ik heb het bedrijf waar de computer gebouwd is al gemaild of het kan of zij iets fout hebben gedaan of een oplossing hebben voor dit probleem. Voor de rest werkt alles prima :)
 
error.png

dit is de error vorige tips werkte ook niet
 
Laatst bewerkt:
maak je gebruik van google toolbar? verwijder deze via configuratiescherm- programma's
Kijk na een herstart of internet explorer de fout melding nog geeft.
Mocht de foutmelding niet weer komen kies eerst voor google als standaard zoekmachine in IE.
Installeer daarna eventueel de google toolbar.
 
dat is dus al het rare :S ik kan wel een andere toolbar downloaden, maar niet als standaard instellen. Ik zet vandaag firefox erop :mad:
 
Ik heb wat op de fout gegoogled en kwam het wel vaker tegen. Maar ik vond geen juiste oplossing. Je vader moet maar even aan firefox wennen.
succes
 
ik heb de oplossing gevonden voor dit probleem. Ik heb een nieuw gebruiksaccoutn aangemaakt in windows, die administrator rechten gegeven en het probleem was opgelost :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan