de knop vernieuwen tijdens surfen

• Onderwerp starter Onderwerp starter asbas
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

asbas

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2004
Hallo,

Sinds enkele dagen heb ik tijdens het surfen last van pagina's die niet gevonden kunnen worden. Steeds moet ik op vernieuwen drukken erg irritant......
Ook openen alle pagina's met een klein venster maar dat zal eenvoudig op te lossen zijn. Mijn computer is schoon volgens Hans die mij bij hijack this heeft geholpen.

Wie wil me helpen ?????

Groet,

Asbas

Vraag 2: "Ook openen alle pagina's met een klein venster"

Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)

Vraag 1: Alle pagina's niet gevonden?

Stap 2 ga ik proberen.

Sommige pagina's gaan goed zoals bv startpagina.nl maar ook tijdens het zoeken op deze site loop ik er steeds tegen aan. Als ik de computer opnieuw opstart dan gaat het een poosje goed maar daarna begint de ellende, soms helpt 1x drukken op vernieuwen niet en moet het meerdere malen.

Mogelijk staat een firewall iets te strak? En staat vernieuwen wel op automatisch? In IE/Extra/Internet-opties, onder Tijdelijke Internet-bestanden klikken op de knop Instellingen.

Mijn firewall staat op gemiddeld en dat is al heel lang zo en toen had ik deze problemen niet. Het vernieuwen stond ook gewoon op automatisch. Ik heb net weer opnieuw moeten opstarten want ik kwam ook op deze site weer niet verder, nu ook niet met de vernieuwen knop.
Dat kleine venster heb ik ook nog steeds, zelfs na jouw advies te hebben uitgevoerd.

Groet,

Asbas

Hai, :D

Heb je al een Windows (IE) update gedaan?
Soms gebeuren er wonderen na zo'n update...:thumb: (zijn er weer wat gaten dichtgestopt)

Hai, :D

Kan dat vernieuw probleem ook niet met Cookie acceptatie te maken hebben:
Klik

Nog wat leesmateriaal:
Klik

Succes! :thumb:

Hallo,

Nou alles is opgelost hoor, ik heb ie new window maximizer gedaan en cookies acceptatie aangepast.
Tot nu toe geen problemen meer gehad.

Hartelijk bedankt Joost en Gezina voor jullie (snelle) reactie !!!!!!!!!

Groeten,

Asbas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan