de lidl computer!?

Status
Niet open voor verdere reacties.
't Is een heel verhaal, maar waar het kort op neer komt:
geen slechte pc echter ook geen topper. DVD-brander komt er niet goed uit (Toshiba) HD is niet supersnel en de geheugenbankjes zouden ook van betere kwaliteit kunnen wezen. Alle waar voor zijn geld natuurlijk. Voor de gemiddelde gebruiker echter meer dan toereikend, zowel voor zakelijk gebruik als voor de gamer, dit laatste vooral door zijn goede videokaart. En als laatste hij is ook opmerkelijk stil.

Voldoende?
 
't Is een heel verhaal, maar waar het kort op neer komt:
geen slechte pc echter ook geen topper. DVD-brander komt er niet goed uit (Toshiba) HD is niet supersnel en de geheugenbankjes zouden ook van betere kwaliteit kunnen wezen. Alle waar voor zijn geld natuurlijk. Voor de gemiddelde gebruiker echter meer dan toereikend, zowel voor zakelijk gebruik als voor de gamer, dit laatste vooral door zijn goede videokaart. En als laatste hij is ook opmerkelijk stil.

Voldoende?
 
altijd handig die testjes in duitsland:). Ik w8 nog maar ff wat de aldi ons gaat brengen en anders zoeken we zelf maar wat bij elkaar!
 
handige site btw, kende ik nog niet. zie ook dat de aldi pc in november in duitsland komt, die haal ik dan wel mooi daar, scheelt weer een paar euro!
 
Dat van die Aldi-pc kan ik niet vinden, waar staat dat?
 
er staat dat die in duitsland in november uitkomt, dus nog fftjes geduld dan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan