de map Mijn afbeeldingen bevat een ongeldig teken

Status
Niet open voor verdere reacties.

tweelicht

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 nov 2005
Het is me al een paar keer overkomen dat ik nieuwe software wil installeren, maar dat de installatie halverwege wordt onderbroken met de foutmelding 1234 / 'Het pad in de map Mijn afbeeldingen bevat een ongeldig teken', waarna de installatie beëindigd wordt. Helemaal vervelend werd het toen ik onlangs mijn HP-printer opnieuw wilde installeren en ook dat niet lukte. Ik vraag me af of het noodzakelijk is om mijn Windows XP helemaal opnieuw te installeren met alle gevolgen vandien.

Het lijkt erop dat het pad, dus bestandsnaam/namen ergens een ongeldig teken hebben zoals een dubbele punt of deelteken of verkeerde extensie. daar zou ik in ieder geval eerst eens naar kijken

Mijn afbeeldingen

Heb ik al gecheckt. Heb zelfs de map 'mijn afbeeldingen' in zijn geheel al eens verplaatst naar een externe harde schijf en die dan ontkoppeld. Zonder resultaat. Ik denk dat de fout ergens in het register moet zitten, maar daar ben ik een beetje bang om te gaan knoeien.

Ongeldig teken

Heb het geprobeerd met CCCleaner, maar helaas. Heb er nu de Regsitry Mechjanic op losgelaten. Ben eens benieuwd, maar heb weinig hoop.

Mijn afbeeldingen

Heb het hele register laten onderzoeken en opkuisen. Zonder resultaat. De wanhoop slaat toe...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan