De map 'mijn documenten' niet meer te vinden!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

oppafashionnl

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
170
Hallo,

toen mijn computer niet meer opstarten, en nadat ik van alles en nog wat tevergeefs had geprobeerd, besloot ik mijn harddisk eruit te halen, aan te sluiten op een andere pc, en de documenten veilig te stellen.

Maar nu!
Ik kon de schijf gemakkelijk in, maar de hele map 'mijn documenten' van de hoofdgebruiker wordt niet meer weergegeven bij 'documents and settings'. Ik heb al eens de hele schijf laten doorzoeken op bepaalde bestanden die er zeker op stonden, maar ook dat gaf geen positief resultaat.

Wat kan er in vredesnaam zijn gebeurd. Ik baal er echt van, want het waren zeer belangrijke bestanden. En hoe kan ik het oplossen.

Geprezen zij degene die mij kan helpen
Bvd
 
Hoi,

Ik zou als ik jou was de hd terug inbouwen in de pc waar die uit komt en dan even meld wat er gebeurd of niet gebeurd als je deze pc probeerd op te starten.
Want ik denk dat je ergens een wachtwoord hebt ingevuld .dus zal je die nodig hebben om in je map documenten te komen.

Modag
 
Hoi,

Wellicht is de lokatie van de map Mijn documenten gewijzigd.
Dat is vrij makkelijk door op deze map te rechtsklikken en via eigenschappen de lokatie te wijzigen.
Ik raad dat zelfs aan, omdat je dan je eigen data op een andere schijf of partitie kan laten opslaan.
Wellicht dus bij jou ook gebeurd?
Zo ja, dan moet deze ook te benaderen zijn wanneer de schijf in een andere pc is 'gehuisvest' :p
 
Als ik de harddisk terug in mijn computer zet, start hij niet op. Hij mist bepaalde bestanden, en ik heb ze niet meer terug kunnen krijgen. Dus een schone installatie is de enige manier.

Maar uiteraard zou ik ze moeten kunnen benaderen wanneer ik hem als slave-schijf in een andere computer stop. Maar ze staan er niet mee. En nee, ik heb de map 'mijn documenten' geen andere lokatie gegeven. Ik heb de hele schijf doorzocht, handmatig en automatisch, en ik heb niks kunnen vinden.
 
Hang de schijf in een andere XP computer, zoals je al eerder gedaan hebt.

De rest van de instructies kun je hier lezen en zien, als het gaat om eigenaar te worden van een volledige schijf of map. Daar wordt D: als voorbeeldschijf-letter gebruikt, maar dat kan in jouw geval anders zijn. In jouw geval dus eigenaar worden van de schijf die je extra bij die 2de computer eraan gehangen hebt.

Hopelijk kun je dan wél zaken terugvinden onder de Documents and Settings map op die aangehangen harde schijf.

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan