de map zzzzzz

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinwiegman

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2009
HELP

ik heb een (verborgen) map in c:/ genaamd zzzzzz en in die map zit weer een map en ga zo maar door: C:\ZZZZZZ\ZZZZZZZZZZZZZ\ZZZ.ZZ\ZZZZZZZZZZZZZ
maar als ik de laatste map wil openen krijg ik: de map is niet toegankelijk.
maar ik heb gelezen dat het misschien een virus kan zijn maar ik kan het niet verwijderen!
ik heb tune-up geprobeerd en via mijn virusscanner(avast) maar hij gaat nog niet weg!:eek:!!!! iemand miss een idee

nee

dit progje doet het niet omdat het echt is bestemd voor bestanden en niet voor mappen

Je hebt (waarschijnlijk) de map te diep gemaakt, en daarom kun je nu het laatste bestand niet weghalen etc.

Wat je kunt doen is het volgende:
Kijk hoe diep je nog kunt komen voordat je niet meer verder kunt (dus een foutmelding krijgt).
Ga dan een map terug
Deel die laatst toegankelijke map onder een naam, met lees- en schrijfrechten. Laten (voor het voorbeeld) zeggen dat je het deelt onder de naam diepemap
Maak een netwerkschijfletter-koppeling naar die gedeelde map.
Schoon via die netwerkschijfletter de mappen/bestanden erin op. Als dat gelukt is, het delen van de map stoppen en daarna via Verkenner de dan nog resterende mappen/bestanden opschonen.

Succes,

Tijs.

Ja je hebt gelijk,was ik ff vergeten. Kun je hem ook niet als administrator verwijderen? Je ou ook eigenaar, incl. de onderliggende mappen, van die map kunnen worden.

ik hoef de bestanden niet meer te hebben ik wil ze gewoon weghebben en die oplossingen werken niet:mad:

Nog wat anders dat je kunt proberen, als ik ervan uit mag gaan dat de hele C:\zzzzzz map (incl. submappen en bestanden) weg mag:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> cmd.exe
attrib -r -s -h c:\zzzzzz\*.* /s /d
rd /q /s c:\zzzzzz

PS: Heb je mijn methode met die gedeelde map nog geprobeerd?

Succes,

Tijs.

Probeer eerst de methode uit mijn vorige posting.

Dan kun je nog kijken naar mijn andere posting (=posting #5). Díe methode verkort het mappenpad door het gebruik van die gedeelde map i.c.m. een schijfletter die eraan wordt toegekend.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan