de muziek kraakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

RebeccaHoorn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2015
Berichten
1
hey allemaal ik word geirriteert door de gekraak van mijn muziek hoe kan dat??? p.s ik heb een acer aspire es1-512
 
Laatst bewerkt:
Welkom bij helpmij.nl

Jouw informatie is wel erg summier.
de muziek kraakt.....tja ik kraak ook wel eens.
Maar is het een dvd of een internet radio of een usb stick wat je afspeelt of.......
Vertel eens iets meer.
 
Probeer alvast je bass boost en volume booster uit te zetten, je kabel kan stuk gaan. Daarij kun je eens iets uitblazen. Interne speakers kraken denk ik? Ook op laag volume? Is er een magneet dichtbij de speakers?
 
Wat puppie zegt.
Waarmee speel je wat af? (met welk software, mp3, altijd kraak...)
Voordat je allerlei instellingen gaat veranderen of de boel open schroeven zou iets meer info handig zijn. :)
 
hi,

Ik draai met Virtual dj 8 LE (geen licentsie code)
Ik dacht ook eerst dat het aan mijn programma, controller of geluidskaart van mijn computer lag (later bleek het geluid niet eens via de computer gaan :)).
Bij mij is het zo dat ik een piepend geluid hoor als de oplader is aangesloten. Als ik de oplader uit mijn laptop haal, hoor je hier geen geluid, waarschijnlijk komt dit door veel stroombronnen bij elkaar waardoor een soort straling vrijkomt, waar andere apparaten last van hebben.

Bij mij is dit probleem opgelost als ik de muziek aan heb staan (dan hoor je het tenminste niet, het is niet weg)
Als ik ergens aan het draaien ben (bijvoorbeeld in een zaaltje of buiten) heb ik hier geen of minder (haast geen) last van.



tja toen ik dit had getypt dacht ik aan het feit: Heb je een versterker en een paar speakers of bedoel je gewoon het afspelen van muziek en geluid op je computer (bijvoorbeeld in mediaplayer of op youtube?)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan