De naam van een label in een formulier met invulvelden veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

GerardHdorp

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2008
Hallo,
Ik heb van mijn vorige werkgever een Word 97-2003 document meegenomen. Het is een formulier waarin men alleen bepaalde velden kan invullen. Elk veld heeft zijn eigen label met naam. Nu wil ik hetzelfde formulier gebruiken bij mijn nieuwe werkgever, alleen wil ik dan een aantal labelnamen veranderen. Volgens mij is het document beveiligd alleen zegt word van niet.Kan iemannd mij opweg helpen? Ik heb het document als bijlage (gezipt) toegevoegd.Bekijk bijlage Resultatenformulier PPG.zip
Alvast bedankt!

Een Word nitwit.:o

Met welke versie van Office werk je bij je nieuwe werkgever?

Op mijn nieuwe werk werk ik met MS Word 2007

Op mijn nieuwe werk werk ik met MS Word 2007

Het document is inderdaad beveiligd.
Klik op Document beveiligen en vink de optie Opmaak en bewerking beperken aan.
Er verschijnt dan in het document een scherm waarin je onderin op Beveiliging stoppen kunt klikken.
Dan heb je uiteraard wel het juiste wachtwoord nodig.

Inderdaad, ik zie het. Ik zal morgen maar even naar de maker bellen. Bedankt zover! Ik kom hierop terug.

Door het document op te slaan als HTML pagina kun je de wachtwoordregels verwijderen uit het document. Daarna open je het HTML document in Word, en sla je hem weer op als DOC. Zoals in bijgaand document :)

Bijlagen

Dat klopt maar heb ik in eerste instantie niet willen vermelden omdat Word er bij het importeren van HTML nogal eigen ideeën m.b.t. layout op nahoud.
De kans dat het document er totaal anders uitziet na die actie is zeker aanwezig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan