De nieuwe Samsung Gear S smartwatch en koppeling met een telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

richardmeijer

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2012
Ik wil graag de binnenkort verkrijgbare Samsung Gear S smartwatch aanschaffen. Ik weet dat je deze smartwatch voor de eerste keer moet koppelen aan een Samsung smartphone met Android 4.3
Maar is dat koppelen aan een smartphone 1-malig? en heb ik die telefoon dan eigenlijk nooit meer nodig?
Ik wil dan de eerste keer de telefoon van mijn kameraad gebruiken en daarna MIJN nano-simkaart er in stoppen. Kan dit op deze manier want ik heb geen android 4.3 of hoger op mijn galaxy young telefoon.

Ik heb de handleiding gelezen via de site van Samsung.nl. maar het is me niet duidelijk of ik de telefoon nodig blijf houden.

Via alle informatie die ik lees van de Samsung Gear S lees ik aldoor dat je geen smartphone nodig hebt bij deze smartwatch

Laatst bewerkt:
Om een smartwatch te gebruiken moet deze gekoppeld worden aan een telefoon met minimaal android 4.3 en zal deze dus ook i.c.m. deze telefoon gebruikt moeten worden. De eerste koppelen aan één toestel en daarna aan een toestel met een lagere versie dan android 4.3 zal simpelweg niet werken.

Als je nog vragen hebt hoor ik dat graag!

Edit: Mijn fout, excuses.

Laatst bewerkt:
Mijn fout, ik denk dan ook dat eenmalig koppelen aan een hogere smartphone goed zou moeten gaan voor de instellingen, en daarna jouw simkaart erin stoppen.

Oke, bedankt voor de reacties. Als er nog anderen zijn, die deze reacties kunnen/ willen bevestigen, hoor ik het graag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan