zorin os 17.3 verwijderen

Bedankt maar de mijne ziet er helemaal anders uit. Ga eens goed zoeken op het net naar de juiste en hopen dat ik de manier vind om die te openen en een ssd te steken

Ik heb een windows 10 ltsc versie op usb stick juist om de pc nog even te kunnen gebruiken..
Heb de pc opengemaakt, HDD verwijderd, nieuwe geformatteerde SSD geplaats en Windows vanaf de originele dvd geprobeerd te installeren. Zelfde resultaat, tot 15% en gedaan.
Heb dan de HDD in mijn pc gestoken en via een los usb station Windows trachten te installeren, idem resultaat.
Wil ik vanaf de usb stick installeren krijg ik de volgende melding, zowel in de Acer als op mijn pc. Zowel op de HDD als de SSD. Ik heb die stick eerder gebruikt op de Acer en toen ging alles prima. Het is mij een raadsel wat er verkeerd gaat. Ga het nu met de nieuw gedownloade die je opgaf proberen.
.20250605_140739.jpg

Laatst bewerkt:
De nieuw gedownloade Windows uit #22 is zonder problemen geïnstalleerd op de HDD.

Da's mooi, maar dat is niet de LTSC editie.
De ondersteuning er voor stopt dus in oktober.
Had je wel de Windows 10 LTSC 2021?
Die wordt ondersteund tot januari 2032:

Ja, maar daar staat niet dat je de 2021 versie hebt.
Zie de link die ik plaatste.

Het is opgelost, eerst een W10 home geïnstalleerd met dezelfde stick die ik altijd al gebruikte!, daarna de stick met de Enterprise er op ingestoken en vanuit Windows de set-up van de Enterprise die ik voordien met dezelfde stick niet kon installeren uitgevoerd. Wie dit kan verklaren mag het zeggen!

Terug
Bovenaan Onderaan