De PC aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

herbieg

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2003
Ben op zoek naar een afbeelding/handleiding/formulier om je pc aan te sluiten. Dus gewoon de kabels er in een aan zetten dat ding. Voor de meesten klinkt het zo makkelijk. Maar wat nu als je voor het eerst een pc in huis krijgt, en dan al met je handen in je haar zit.

Ben dus op zoek naar zon formulier voor wat klanten, die dus zelf de pc aan willen sluiten, maar niet weten waar bijv de stekker van het toetsenbord of de muis moet zitten.

Hier zijn toch vast wel systeembeheerders die zon papier in bezit hebben??

BVD
HerbieG

Ten eerste lijkt het mij dat systeembeheerders niet zo'n formulier hebben die weten dat namelijk zelf al wel.

Ten tweede zeg je het woord klanten dus vind ik persoonlijk dat als je dit voor een bedrijf doet je er zelf ook wel wat energie in mag stoppen aangezien je normaal gesproken aan klanten verdient. Vragen om zo'n formulier is wel heel makkelijk.

Ten derde: Kun je de stekkers eigenlijk niet verwarren aangezien er allemaal verschillende maten zijn die alleen maar in 1 of 2 verschillende plaatsen kunnen en ten tweede staat normaal aan de achterkant van een kast allerlei plaatjes over wat waar moet komen te zitten.

De groeten,
Mark

Helemaal mee eens TheM.Het is soms toch onvoorstelbaar,hoe makkelijk sommige mensen zijn.Eerst zelf een beetje energie erin steken,en als je er dan echt niet uit komt,dan ga je pas vragen stellen.

Ter verduidelijking

1. Systeembeheerders/Helpdesks bij een groot bedrijf (met meerdere locaties) hebben zeker wel zon formulier.

2. Ik praat over klanten, omdat het overdreven is om te zeggen dat het allemaal "bekenden" zijn.

** Het is dus puur voor mensen op afstand, die, zoals ik al zei, niet weten waar de stekker van het toetsenbord of de muis (bijv.) moeten zitten.

Mensen met een antwoord, jullie bedankt, en TheM met een "reactie".. maak je aub ergens anders druk over.

Gr. HerbieG

Zo goed als alle stekkers kunnen maar op 1 plek aangezien ze allemaal anders van vorm/kleur zijn. Het wijst zich allemaal vanzelf. En waar je ze in moet steken zit meestal ook een klein voorbeeldje gedrukt (muis/toetsenbord)

Dus jullie gaan ervoor om "het wiel opnieuw uit te vinden"...

Slimme zaak!!
//Vooral door gaan!!

Die link van gradacac en Ventrue15 is een duidelijk voorbeeld met plaatjes. Heb je die al bekeken? Dit wilde je toch?:rolleyes: Iedereen geeft eigenlijk aan dat je nergens bang voor hoeft te zijn omdat het minder moeilijk is dan het lijkt;)

Laatst bewerkt:
ja Tanja,

Ik heb die link bekeken, en bedank Gradacac er ook voor.

Waarom zou ik zon tekening gaan maken in bijv. Illustrator, als ik in mijn achterhoofd moet houden dat vast en zeker een duidelijkere foto/afbeelding oid online staat ??

Het is inderdaad altijd handig (veilig) om iets achter de hand te hebben:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan