de pc is de hele tijd bezig

Status
Niet open voor verdere reacties.

dj_sj

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Mijn computer is de hele tijd bezig met iets en daardoor stoort hij verschrikkelijk wie weet wat het kan zijn??

of wie heeft een idee??

Laatst bewerkt:
Geplaatst door dj_sj
Mijn computer is de hele tijd bezig met iets en daardoor stoort hij verschrikkelijk wie weet wat het kan zijn??

of wie heeft een idee??

Als je control/alt/delete geeft krijg je een lijstje met lopende programma's. Klik er een aan en kies 'taak sluiten' en je ontdekt dan na een tijdje welke taak dat is geweest die je zo stoort.

Je begint goed, Jaap, maar ik zou dan naar tablad "Processen"gaan, daar staat alles wat ook maar draait/ wel gedraait heeft :)

Kort geleden geloof ik ja :)

Maar kan geen kwaad nog eens te checken.
Desnoods plaats je even een nieuw HijackThis logje op het forum (je weeet wel hoe dat moet :D)

OKEW

oke dankje wel als ik weet welke bestandje het was laat ik het wel achter op het forum!!

(oja mooi en handige site hans)

Geplaatst door H@NsiePanzzzer
Je begint goed, Jaap, maar ik zou dan naar tablad "Processen"gaan, daar staat alles wat ook maar draait/ wel gedraait heeft :)

Ik zou bij Windows 98 SE niet weten waar ik dat tabblad zou moeten vinden. Leuk om te weten. :)

ik

ik weet niet of je het tegen mij had maar ik heb XP
he hans hoe maak je z'n homepage zoals jij hebt gedaan>>//?? en gratis!

Laatst bewerkt:
Geplaatst door JaapJvanVeen

Ik zou bij Windows 98 SE niet weten waar ik dat tabblad zou moeten vinden. Leuk om te weten. :)

Ow sorry ik wist niet dat jij Win 98SE had. Vraagsteller namelijk wel, vandaar mijn antwoord :)

Re: ik

Geplaatst door dj_sj
ik weet niet of je het tegen mij had maar ik heb XP
he hans hoe maak je z'n homepage zoals jij hebt gedaan>>//?? en gratis!

Is webruimte van mijn provider, en gemaakt met DreamWeaver

(oja mooi en handige site hans)

Bedankt! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan