De PC maakt een enorme herrie

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0126

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
De PC maakt een enorme herrie

Beste,

Heb weer een vraag die hopelijk niet genegeerd wordt. Het gaat over mijn PC.

Sinds donderdagochtend maakt mijn PC een enorme herrie (de dag daarvoor moest ik hem door middel van dat knopje uitschakelen, want de pc heeft een virus en is daardoor extreem traag geworden). Elke keer geef ik een kleine tik, dat helpt, maar gisteren moest ik de voorkant een beetje kapot slaan, omdat die maar niet stopte. Nu kan ik de PC naar de repararateur sturen, heb er nog garantie op, maar omdat ik de pc al een beetje gesloopt heb gaat het me geld kosten, want garantie heb je alleen op de fouten van de pc zelf, niet eventuele eigengemaakte schade door de pc. Dus ja, simpelweg, waarom maakt dat ding zo een enorme herrie? Ja, ik ben een extreme afscheider van dode huidcellen a.k.a. stof. Is dat het?

M.v.g. gast0126

Laatst bewerkt:
stof zou kunnen maar daarvoor moet je binnenin de kast kijken.
maar je schrijft over een virus....
is die wel helemaal verwijderd, een virus kan je cpu ook extra belasten waardoor de koeler harder moet draaien.

en om nu voor kabaal je computer te slopen is mij onduidelijk.

stof zou kunnen maar daarvoor moet je binnenin de kast kijken.
maar je schrijft over een virus....
is die wel helemaal verwijderd, een virus kan je cpu ook extra belasten waardoor de koeler harder moet draaien.

en om nu voor kabaal je computer te slopen is mij onduidelijk.

Ah, de virus, een trojan, is nog niet weg nee. Krijg je ook niet weg met iets simpels als Norton.

En ja, om dat ding eens stil te krijgen, en duidelijk is de voorkant extra gevoelig voor een paar klapjes...(Mhh raar xD) komt vast omdat het carbon (of iets wat daar op lijkt) is.

Kast openmaken en 1 voor 1 even de fans stoppen.
Hoor je vanzelf welke fan het is want ik ga ervan uit dat het een fan is.
Op de één of andere manier is het vaak de case fan. Voor of achter......

denk eerder dat de schroeven van de fans losgetrild zijn of dat de as niet goed meer is.
gewoon een schroevendraaier pakken en de fans in de kast zelf even aandraaien en misschien even de pc uitzuigen met een stofzuiger en een kwast. wel voorzichtig zijn. de onderdelen niet met je vingers aanraken zonder ontladen te zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan