De Poorten ? ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Ik gebruik nu eMule gaat best lekker, alleen de snelheid :confused: , maar ik denk dat dat ligt aan mn poorten. Dit staat er bij mij bij Voorkeuren>Verbinding> Clientpoort: TCP 4662 en UDP 4672, nou kan je hier testen of de poorten open staan, en ik typ het getal in en ik krijg: error/reset on ip xxxxxxxxxxxx. Betekent dit dus dat mn poorten niet open staan, en ik dus niet goed kan dowloaden ?

Hier krijg ik de melding:
timeout : timeout on ip 212.***.***.105 (6 sec)

this means, that we even did not receive a
RESET signal; maybe due to a 'stealth' firewall

Heb jij dezelfde poorten als ik in gebruik dan en werk je ook met eMule ?

Zou jij misschien weten hoe ik die poorten moet open zetten dan, misschien is dan het probleem opgelost ?

Resultaat:

Port: Status Service Description
4662 closed n/a n/a

4672 closed n/a n/a

Dus nu is de vraag hoe zet ik hem open ? (Met NIS)

Hallo,
ik heb hetzelfde probleem gebruik nu emule plus, en verbinding maken duurt verschrikkelijk lang en ik krijg ook die melding van timeout ''stealth''. Ik heb mijn firewall ook al een keer uitgezet (zonealarm) alleen de standaard windows xp pro firewall niet die werkt toch niet goed. Hoe krijg je die poorten open en is het wel verstandig om die open te zetten (hackers), of boeit dat niet.
Greetz
A.I.

Geplaatst door excelsior
Resultaat:

4662 closed n/a n/a

4672 closed n/a n/a

Dus nu is de vraag hoe zet ik hem open ? (Met NIS)

Met NIS toegang verlenen is niet moeilijk, je laat alle systemsettings voor wat ze zijn en je geeft emule alle rechten tot alle poorten wanneer erom toestemming word gevraagd.
Veel meer kun je niet echt doen, systeemregel aanmaken misschien als je echt niet te bereiken bent op tcp 4662.
Probeer die tcp 4668 anders op poort 80, als ie dan niet werkt dan ligt het iig niet aan jouw instellingen denk ik zo.

Ik zie de laatste tijd trouwens veel klachten mbt kabelusers@edonkey

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan