De puntjes op de klinkers krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fredd

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2001
Berichten
240
Het volgende probleem: Als ik zogenaamde accenten op de klinkers wil zetten lukt dat niet meer door eerst het teken en dan de letter te typen. Ik krijg dan dit: 'e `a ~s enz enz.
Probleem bestaat nu al een paar weken en het is mij nog niet gelukt dit op te lossen.
Heb net weer Office op PC gezet in de hoop dat het probleem zou zijn opgelost, maar ook geen resultaat.

Ik denk niet dat het een specifiek probleem is voor het OS dat ik heb (w98se). Ook het toetsenbord lijkt me niet de boosdoener daar ik voorheen wel bovenstaande mogelijk had. Het toetsenbord is overigens een logitech met allerlei knoppen voor multimediagebruik die ik allemaal al eens heb getest.
Misschien weet iemand of de oorzaak ligt in het feit dat ik de laatste tijd diverse drivers heb vernieuwd van onder andere de geluidskaart en de aansturing van de processor (in ieder geval iets van Microsoft waarmee ik van een groot probleem werd verlost)
ZGM?
 
Klik op toetsenbord in het configuratiescherm.

Kies:
Taal = Nederlands
Toetsenbord = Verenigde Staten (Int).

Groetjes,
Bennie
 
Ik kan met geen mogelijkheid de taal veranderen in Nederlands. Hij staat nu op EN Engels(Verenigde Staten) en toetsenbord op VS(Internationaal)
 
Gelukt! Moest wel even eerst toevoegen om ook de taal te veranderen in Nederlands. Deze stond namelijk op engels en via eigenschappen was de taal niet te veranderen.
Ik vermoed dat de oorzaak (toch) lag in het feit dat ik enige tijd geleden de PC geformateerd had en opnieuw Windows had geinstalleerd. Misschien heb ik hierbij de verkeerde Windows-kopie gebruikt.

Bedankt Bennie

En voor Mario: vraag is opgelost hoor, ik druk er wel ff op.
 
:thumb:

Groetjes,
Bennie
P.s. beetje flauw van M@rio:confused:
 
Ik heb dus nog steeds problemen met de accentknoppen. NU heb ik (taal) Nederlands en (toetsenbord)VS(internationaal) en verschijnen er helemaal geen tekens meer.
(Bennie, misschien veroorzaakt door SVDHOST of offlsys?)
 
Ik heb geen idee, want ik weet dus ook niet wat die bestanden zijn. Kan je ze niet in de prullenbak pleuren?

Groetjes,
Bennie
 
Fredd,

Het kan ook komen omdat jouw toetsenbord niet geschikt is voor de Nederlandse taal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan