De service User Profile-service verhindert het aanmelden. + Systeemherstel gemeuk

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mvv
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Mvv

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2006
Goedenacht Helpmij.nl..

Wil ik net even inloggen op me laptop die het vanochtend nog normaal deed. Krijg ik na het proberen te inloggen de topictitel te zien op mijn beeldscherm. Heb dit nog nooit gehad en dacht nou daar gooien we systeemherstel op. Dus ik druk op escape bij het opstarten van me laptop (ik zou niet weten of dit safe mode is, ik weet niet eens wie of wat safe mode is), krijg een aantal opties te zien waarvan 1 systeemherstel. Ik denk, mooi, die klikken we aan.

Nou heb ik al 3x systeemherstel gedaan en steeds nadat het klaar is komt er het volgende te staan;

Systeemherstel is voltooid. De computer is hersteld naar ''datum+tijd'' Dit is niet van invloed op uw documenten. De computer wordt nu opnieuw opgestart.

Met daaronder een knop voor ''Opnieuw opstarten''. Dus ik druk die knop in. Wacht tot het weer opgestart wordt... maar ik krijg geen enkel inlog scherm of wat dan ook te zien.. ik krijg GELIJK weer het systeemherstel programma die vanaf stap 1 weer begint..

en dit heb ik nu al 4x achter elkaar.

Wat moet ik doen?

Ik had dat ook, maar zonder het herstel probleem.

Ik kan iig een antwoord geven op je eerste probleem.

Het is zwaar ***** dat je dat hebt.

1. Start je pc op in Veilige Modus
2. Meld je aan als de administrator (dat is het account dat erbij is gekomen nu)
3. ga naar gebruikersaccounts, en maak twee nieuwe beheerder/admin account aan, 1ntje jeusername2 en 1ntje genaamd tijdelijk
4. nu start je de pc normaal op
5. log in op je jeusername2 en log weer uit (dan worden de mappen gemaakt)
6. log nu in op tijdelijk
7. ga naar c, dan naar gebruikers/users
8. open de map met je oude gebruikersnaam
9. selecteer alles, behalve wat ntuser in de naam heeft
10. ga 1 map terug, en ha naar jeusername2
11. nu plak je alles weer, op "dezelfde" plek als je net gekopieerd hebt, maar dan in de jeusername2 map
12. als alles klaar is log je uit van tijdelijk, en log je in op jeusername2.
13. als het goed is is alles weer terug

Dit heb ik gedaan ;)
Je kan als alles weer werkt het oude account en het tijdelijke account weer verwijderen.

hmm.. ik drukte na 7x systeemherstel gedaan te hebben op annuleren.. en opeens kon ik me weer aanmelden normaal..

heel vreemd dit

maargoed bedankt voor je antwoord! misschien heb ik er wat aan in de toekomst :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan