De sims 2 - Directx 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fijn dat het werkt!

Misschien inderdaad toeval, misschien toch iets van hier, maar het werkt en dat is het belangrijkste.

Zou je de vraag misschien nog even op opgelost willen zetten? Rechts onder in beeld "Vraag is opgelost". :thumb:

HIJ DOET HET!!!!
Het blijft een raadsel. Ik dacht net, goh laat ik het spel nog één keer opnieuw installeren, en jahoor, hij doet het. Ik snap er niets van, dit is de vierde keer dat ik het spel installeer. Maargoed, ik ben blij! Ga dit dus nooit meer deinstalleren, pas als de sims 3 er is, haha. Alsnog bedankt voor de hulp!!

Volgende x ff checken of je de cd erin hebt gedaan of als je beveiliging het blokkeerd ect.

Dat was allemaal niet het probleem. Ach, gelukkig is het opgelost.

the sims2

Hallo beste mensen! Ik hoop heel erg dat iemand mij kan helpen, ik begin langzaam maar zeker gek te worden.

Ik speel al tijden de sims 2. Een half jaar geleden kocht ik een nieuwe laptop, dell inspiron 1720 en ook daar werkte de sims prima op. Totdat ik het uitbreidingspakket 'Appartmentlife' ging installeren. Ineens gaf het spel een foutmelding over Directx 9 (die is jullie vast wel bekend). Uiteindelijk heb ik toen IETS gedaan, waardoor het spel weer werkte. Ik weet echter niet meer wat dat 'iets' was.

Ik heb mijn laptop van de week opnieuw geinstalleerd en nu heb ik dus weer precies hetzelfde probleem. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb directx 10 op mijn laptop staan, maar las ergens dat vista dat automatisch installeert en dat ook geen probleem hoort te zijn. Verder heb ik de noCDcrack gewoon in TSbin geplaatst.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Groetjes,
Anna

beste anna je moet google opstarten en tip in die opzoekbalk directx9.0c downloade bij een map steken zoals mijn ontvangen bestanden als het downlaode klaar is open die map klik op directx setup of exe en dan moet het werken

Hallo beste mensen! Ik hoop heel erg dat iemand mij kan helpen, ik begin langzaam maar zeker gek te worden.

Ik speel al tijden de sims 2. Een half jaar geleden kocht ik een nieuwe laptop, dell inspiron 1720 en ook daar werkte de sims prima op. Totdat ik het uitbreidingspakket 'Appartmentlife' ging installeren. Ineens gaf het spel een foutmelding over Directx 9 (die is jullie vast wel bekend). Uiteindelijk heb ik toen IETS gedaan, waardoor het spel weer werkte. Ik weet echter niet meer wat dat 'iets' was.

Ik heb mijn laptop van de week opnieuw geinstalleerd en nu heb ik dus weer precies hetzelfde probleem. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb directx 10 op mijn laptop staan, maar las ergens dat vista dat automatisch installeert en dat ook geen probleem hoort te zijn. Verder heb ik de noCDcrack gewoon in TSbin geplaatst.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Groetjes,

Anna

hallo,
ik las dat jij de no cd crack voor de sims 2 appartementsleven had
kun jij me mss vertelle waar ik die kan vinde?
groetjes.

uit de huisregels: Naar warez mag niet worden gevraagd.

waarom doe je dat dan lollysnoepertje?
Ik zet er maar een slot op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan